Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De Dansk Vestindiske Øer

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: De Dansk Vestindiske Øer
    Sendt: 28 Feb 2013 kl. 15:51
Min kone og jeg, planlægger en tur til de tidligere Dansk Vestindiske Øer, som nu hedder American Virgin Islands.

Alle erfaringer angående eksempelvis, rejseselskaber, hoteller, seværdigheder der skal ses, og ikke mindst om mulighederne for noget fiskeri, gerne med fluegrejet, modtages med glæde.

Mvh
Henning  
Til top
Tim Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tim Hansen

Tilmeldt:: 17 Mar 2011
Geografisk: Langå
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tim Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2013 kl. 16:12
Hej Henning
Du kan evt give mig et kald på 61664390.
Mvh. Tim
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 18:41
Rejsen er nu på plads, der skulle vel ikke være andre end Tim, der har erfaringer med noget fiskeri (flue) fra kysten, på Sct. John, Sct. Croix eller Sct. Thomas?
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2014 kl. 19:52
Er der ikke et lokalt turistkontor du kan kontakte??
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum