Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Færøerne

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Gaedt Dinsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DinoSS Avatar

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DinoSS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Færøerne
    Sendt: 08 Mar 2013 kl. 12:55
Hvordan er ørredfiskeriet? Hvornår er det bedst? Hvor skal man bare hen? Smile

Jeg skal derop et par gange eller tre i løbet af året... Tænkte det kunne være sjovt at tage kæppen med Wink
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2013 kl. 12:56
jeg ville prøve Saksun.

/Allan
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2013 kl. 13:32
Jeg var deroppe for nogle år siden, hvor vi af en lokal grejforhandler blev fortalt at der var ret langt imellem havørrederne.. Hvor vidt han vidste noget og hvor meget der er i det skal jeg ikke kunne sige.
 
Til gengæld kunne vi helt inde i havnen stå og fange både langer, småtorsk og flade - ikke mindst ising, masser af ising ;o) Samtidig kan man nyde den pragtfulde natur og det evige gråvejr ;)
 
God tur derop!
 
Knæk & Bræk
Kristian
Til top
simon leth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
epoxyfisken Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2006
Geografisk: vest
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér epoxyfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2013 kl. 13:36
hej...
 
jeg var der for 2 år siden i sommerferien. Vi fangede lidt sej fra klipperne - det kan anbefales. Ellers stødte vi ind i noget ganske udemærket ørredfiskeri ved lidt af en tilfældighed. På fjeldene omkring Klaksvik ligger der en del små-søer. Vi kom til at snakke med en gammel kaptajn, der ejede fjeldet med søerne, og han sagde at vi bare kunne tage derop og overnatte og fiske lidt. Da vi kun havde det tungere grej med, blev det lidt af en udfordring, men vi fik dog fisket en stripper på 12 gram op af æsken. Vi fangede en del ørreder op til 40 cm. De tog livligt på overfladen, så hvis man havde haft fluegrej med, kunne vi sikkert have fanget mange flere :)
 
 
Til top
Rógvi Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rógvi

Tilmeldt:: 09 Aug 2007
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rógvi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2013 kl. 12:47
Hej.

Der er masser af muligheder at fiske i de mange søer, eller på kysten.

Bare husk at på nogle søer skal man købe fiskekort for at fiske. Men det er nemt at finde udaf. http://www.faroeislands.com/Default.aspx?pageid=10408

Igennem turistinformationen skulle du kunne finde info om det. Ellers er det bare at spørge nogen lokale.

Linket kan jeg ikke få til at virke, gennem min satelit internet forbindelse, men håber du overleverWink

mvh

Rógvi



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum