Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kutling på 5 minutter

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kutling på 5 minutter
    Sendt: 10 Mar 2013 kl. 01:59
Et mønster jeg har haft god succes med.
Farven kan varieres, hends chenillen synes jeg er lidt sjov da det ikke er en chenille man ser hver dag i fiskebutikken.

/Allan


Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 06:30
Spændende og enkel flue og noget nyt materiale (hvor køber du det Allan), som jeg ikke kender til.

Noget andet - men vigtigt - dine videoer har flyttet sig super i.f.t. instruktionen og når du så har rene negle (det har alle ikke!), så bliver fokus på fluebindingen og de små bindetricks under vejs   

God søndag --- giv lidt feed-back på materialet Allan, tak.

Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 09:01
det bliver fedt når man kan se det på sin androidAngry
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 09:25
Jeg har ingen problemer på min android ?
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 09:36
bruger du flashplayer?
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 10:04
Citat: Jacce

Spændende og enkel flue og noget nyt materiale (hvor køber du det Allan), som jeg ikke kender til.

Noget andet - men vigtigt - dine videoer har flyttet sig super i.f.t. instruktionen og når du så har rene negle (det har alle ikke!), så bliver fokus på fluebindingen og de små bindetricks under vejs   

God søndag --- giv lidt feed-back på materialet Allan, tak.

Hej Per.

Hends er købt i JOF. Du kan også finde det på nettet.

Retfærdigvis skal det nævnes at den nye video er skudt af Kristian og redigeret af ham også, han er LYSÅR bedre end mig til premiere pro.

/Allan

Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 12:10
Den kan jeg godt lide Allan.
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2013 kl. 15:42
OKAY, tak for tipset med JOF og glæd dig så alligevel over den kære video .. den sidder fint i "skabet", Allan.
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum