Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

guide til silkeborg søerne

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael berngruber jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Berngruber Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Berngruber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: guide til silkeborg søerne
    Sendt: 17 Mar 2013 kl. 10:52
jeg har en 14fods limbo motorjolle med et fornuftigt ekkolod/fishfinder jeg fisker fra på søerne, men jeg syntes resultatet udebliver ....jeg har fanget en gedde og fem-seks små aborrer på alt for mange ture.
Jeg søger derfor en erfaren ræv der vil med på nogle ture og udpege nogle hotspots og fiskemetoder der gir fisk på krogen.
jeg fisker spinn, jerkbait/vertikalt og har fået gang i fluestangen sidste sommer, så jeg skulle være dækket nogenlunde ind.
jeg har en lille grill ombord så forplejningen er i top og det syntes jeg egentlig også selv at grejet er men det er jo ikke altid nok.....

gi lyd hvis du er frisk på projektet .....evt.26164068

berngruber
Tilbage til toppen          
Profil     Privat Besked     

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 11:01
Hej Michael.
Nu ved jeg så ikke om du er medlem af den lokale fiskeriforening, men det ville være en oplagt mulighed. I foreningen er der en del som ligger inde med den viden som du efterspørger.
Bor du i området skal jeg ligeledes gøre lidt reklame for foreningen som er (tror jeg) en af danmarks billigste, og ligeledes en af dem med mest vand.
Det skal dog siges at der er en del restriktioner rent geografisk omkring hvem der kan blive medlem. Har du ikke mujligheden for et medlemsskab, så prøv alligevel at kontakte en af dem i linket, bestyrelse og hjælpere i foreningen er meget hjælpsomme.
K&B
/frede
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 11:01
Jeg har også været der et par gange hvor vi var omkring 4 både afsted. Det er jo et stort vand tilsammen og kan umiddelbart virke uoverskueligt. Du skal nok vælge at satse på en sø ad gangen og lære den udenad. Brassø vil efter min mening være et godt bud, den er også til at overskue i størrelse. Borresø ligeså.
 
Ja det var nok ikke lige den slags hjælp du efterlyste, og det er et fristende tilbud du kommer med. Men har selv travlt med at komme ud i min egen båd, og tror da også jeg skal til Silkeborg et par gange i år, for det er en fantastisk natur, og der gemmer sig bestemt nogle store fisk. Så kan jo sagtens være vi mødes :)
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 11:56
hør nede i grejbiksen silkeborg. anders plejer at være frisk på at guide hvis han har tiden.
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 12:25
Du kan også gøre det omvendt og bestille en guidet tur ved Lakefishing Denmark. Franz eller nogle af de andre guider kender søerne ualmindeligt godt.
 
Men det er selvfølgelig ikke det samme som at komme ud i egen båd :)
Til top
Michael berngruber jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Berngruber Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Berngruber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 12:42
tak for respons ...ja jeg er medlem af lystfiskerforeningen i Silkeborg og har også læst stolpe op og stolpe ned om søerne og derefter fisket dem en for en ..borresø på skrænten og i paradiset(en gedde på 5kg)...Brassø på det dybe på skovsiden...juelsø på grundene og i hullet mellem Møgelø og lilleø...og ved udløb af allingå...men der er sku hevet for lidt om bord .... men spist mange pølser - det er også noget værd men ikke helt det samme uden fisk
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2013 kl. 13:08
jeg vil gerne tage med ud skriv på tlf'en 29734878
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum