Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God påske

 Besvar Besvar
Forfatter
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: God påske
    Sendt: 21 Mar 2013 kl. 10:58
God påske. !!
:)


Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:51
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 11:30
Betal dog for reklameplads, det koster at drive siden.
Helt alvorligt burde den slags indlæg slettes.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 11:50
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:52
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Morten Bach Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mortenxxx

Tilmeldt:: 10 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mortenxxx Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:01
de ser flotte ud.
Hvorfor er siden på engelsk?
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:13
Citat: lowlevell

Betal dog for reklameplads, det koster at drive siden.
Helt alvorligt burde den slags indlæg slettes.
Øh!, der er jo ikke tale om salg af fluer, så hvorfor i alverden skulle Softboy dog betale for reklameplads??? og hvorfor i alverden skulle hans indlæg/tråd dog slettes, altså det er jo bare fotos af fluer, som er i linket.

- I øvrigt skidegode og flotte fotos - hvad med en Pattegris som rørflue, det skulle vist blive det nye "sort" til laksefiskeri i åerne/elven iår.....
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:31
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:52
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:36
Jeg kan slet ikke se hvorfor nogle skulle få ondt et sted over en så gennemført hjemmeside, det fremgår jo på ingen måde at der er tale om kommerciel videresalg af noget som helst, her er blot tale om en fyr som ønsker at dele sin glæde ved fluefiskeriet med andre ligesindede.
Gennem tiden er niveauet herinde på alle måder sunket så dybt at det er helt befriende og forfriskende når nogle formår at bidrage med noget som er langt mere end blot "gennemsnitligt".

Mvh
Jim.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:43
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:53
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 12:50
fint lille galleri kom bare med mere og tag dig ikke af de sure opstødDead røvhuller er der nok afWink
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 13:12
Kanon flot side, og fede fluer. Men bare træls der altid er en eller anden idiot og sviner eller har ondt i røven over det. Man kan slet ikke skrive noget herinde uden der kommer sådan noget. Trist. Men som sagt kanon fed side Sten.
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 13:36
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:53
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Casper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casper stenfors Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper stenfors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 13:49
Kim bernt... Det var da en latterlig kommentar at bidrage med, du er da for dum... Og til dig Steen, det ser sku kanon godt ud !
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 14:29
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:55
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 15:41
Fed side med flotte billeder - skønt med inspiration til os andre. Glæder mig til at se mere.

Kommer der bindevejledninger på også ?

P.S. Jeg forstår ikke alle de båthorn, der kun kommer med sur galde - jeg ved godt det er DK, vi lever i og derfor ikke "må" vise, hvad vi kan/ved/har, men sæt dog pris på andres kunnen og evner - desuden de mest kritiske ikke-konstruktive stemmer, er som regel fra dem, der er misundelige over andres evner eller viden - eller blot har drukket af natpotten.
Til top
john mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
john 2000 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér john 2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 16:22
Citat: Steen Kehler

Citat: lowlevell

Betal dog for reklameplads, det koster at drive siden.
Helt alvorligt burde den slags indlæg slettes.
Øh!, der er jo ikke tale om salg af fluer, så hvorfor i alverden skulle Softboy dog betale for reklameplads??? og hvorfor i alverden skulle hans indlæg/tråd dog slettes, altså det er jo bare fotos af fluer, som er i linket.

- I øvrigt skidegode og flotte fotos - hvad med en Pattegris som rørflue, det skulle vist blive det nye "sort" til laksefiskeri i åerne/elven iår.....
pattegrisen er et rigtig stort hit bundet på laksekrog men med en stingerkrog.de sidste 2 år er den brugt i de steder der fiskes laks og havørred. 
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 16:49
Flot arbejde. Keep up

Hvad bruger du til at få hvid baggrund i flue billederne med
www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 16:59
Rigtige fine fluer og ikke mindst billederne af fluerne, det kræver en vis viden mht opsætning og lys osv.

Step by step af nogle af fluerne vil være endnu mere lækkert
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 17:47
Helt ærligt er der ingen af jer der påstår der ikke er tale om reklame at vise sine fluer frem når man er proffesionel fluebinder for Pro Sportfisher LOL
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:05
Helt ærligt... Så kan jeg godt nok ikke se hvad jeres problem er med Steen's inlæg?? Han reklamerer da på ingen måde? I trænger dælme til at se noget vand!!!
 
Flot arbejde Steen! Thumbs Up
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:07
Jo da...det er nemlig lige præcis det de fleste af os netop påstår at det ikke er. Clown

Mvh
Jim.
Til top
Allan Skov Olsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bullermos

Tilmeldt:: 17 Mar 2005
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bullermos Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:10
Fordi han arbejder som fluebinder må man, så ikke havde en hjemmeside og vise den frem her inden på den side.
Svinefarmer må man godt lukke gylle ud eller er det bare forbeholdt nogle få folk her inden, hvad er du.....
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:10
Flotte/FluerThumbs Up og din egen side.................Clap....sådan..!!!
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:14
Ganske underholdende tråd,kan godt være jeg har sort humor,men jeg er ikke helt blind,starten af tråden hvis man nu læser den siger han at han er proffesionel fluebinder hos pro sportfisher og alle fluer bundet af matriale kun fra pro sportfisher,det er altså noget han lever af eller delvist lever af,hvis dette ikke er reklame hvad er så reklame ?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:15
Citat: bullermos

Fordi han arbejder som fluebinder må man, så ikke havde en hjemmeside og vise den frem her inden på den side.
Svinefarmer må man godt lukke gylle ud eller er det bare forbeholdt nogle få folk her inden, hvad er du.....
 
Det kommer da an på om du gør det lovligt LOLCensored
 
 
Nu mangler vi da bare at dem der er ejere af butiker med grej viser frem deres hjemmesider,det er jo heller ikke reklame på nogen måder.....Ouch


Redigeret af Kevin rostrup - 21 Mar 2013 kl. 18:17
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:19
Om manden arbejder hos prosportsfisher, eller hos flueland, sims eller andet. Det er da fuldstændig lige meget.

Manden henviser til at vise nogen billeder af fluer han har lavet, og han så lige arbejder hos Morten Bundgaard er da vist lige meget.


www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:22
Citat: flycast

Om manden arbejder hos prosportsfisher, eller hos flueland, sims eller andet. Det er da fuldstændig lige meget.

Manden henviser til at vise nogen billeder af fluer han har lavet, og han så lige arbejder hos Morten Bundgaard er da vist lige meget.


 
Jamen jeg er da også ligeglad,men at sige det ikke er reklame er jo løgn
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:28
http://www.youtube.com/watch?v=iysx2lgo5pU


Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:36
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:54
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:45
@Steen
Jeg vil lige starte med at sige jeg har ikke sendt dig nogen pm,så folk ikke kikker skævt til mig.
Når man selv siger man er proffesionel fluebinder hos pro sportfisher på sin hjemmeside så er det noget man lever af,og gør man ikke det så er man ikke proffesionel og dine fakta er usande.
 
Jeg fandt bare denne tråd gevaldigt morsom da folk der tit kommer med et løftet pegefinger forekommer i denne tråd og sviner Kim Bernt ned,men det virker som de helt selv har glemt det.
 
Dine fluer og billeder er flotte men jeg så det som skjult reklame og samtidigt fandt jeg tråden ganske morsom at folk ikke selv kan se sammenhænget.
 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:47
.

Redigeret af SoftboyDK - 21 Mar 2013 kl. 18:54
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:52
Har sagt det før og siger det igen 123nu = suregamlemænd.dk 
Det er vildt så meget mundhuggeri og svovl der bliver hældt ud her ... Gråhårede gamle tosser - "kom lad os brokke os" som TV2 synger ... 

Fint galleri - og jeg er da ligeglad om det er skjult reklame eller ej - jeg kan jo bare lukket min browser hvis jeg ikke bryder mig om det !! 

Tror jeg går igang med at binde rør fluer ... Kunne være spændende afveksling fra min grå frede LOL
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:52
Pro betyder nu proffesionel,men lad nu det ligge jeg var slet ikke ude på at ramme dig men har en sort humor,Og syntes at nogle ikke navngivne personer skulle tænke sig lidt for før de vælger at svine et andet menneske til der måske mistolkede dit link.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:56
Citat: SoftboyDK

Jeg hverken lever af det helt eller delvis ...jeg bruger produktet .. Der er forskel .. Jeg linker til mit galleri for inspiration og ikke andet .... Kunne forstår hvis jeg linkede direkte til deres hjemmeside ...
 
Det er vist det tætteste man kommer på et direkte link...Wink, men det er naturligvis ikke reklame...Embarrassed
 
 
 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:01
Jo grillen var reklame ... Og jeg har før haft rekalmeplads jeg betalte for her på 123 ...
Men det her har vist ikke noget og gøre med mon fluebinding ...:)
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:03
@Lars C
Tak,efter dit indlæg forsvandt også trådstarters indlæg,det viser sig jo at han lever af det,og er jo skjult reklame
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:03
God påske til Steen og ikke mindst alle jer andre... 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:04
Citat: SoftboyDK

Jo grillen var reklame ... Og jeg har før haft rekalmeplads jeg betalte for her på 123 ...
Men det her har vist ikke noget og gøre med mon fluebinding ...:)
 
 
Hvorfor slette dine indlæg hvor du b.l.a siger at det ikke er noget du lever af,det gør du jo,du sælger produkterne
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:10
Kevin:

Så er det vidst heller ikke værre. Hvorfor gå så meget op i om det er reklame eller ej? Glæd dig nu bare til at foråret er på vej så vi kan komme ud og få fisk på krogen istedet for at bruge så meget tid på om Steen's link er reklame eller ej.

Iøvrigt Steen, er det vildt flotte fluer! Dem er der nok ikke mange fisk som kan stå for Smile
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:22
Ja Pro er bare godt. Og reklamere gerne mere for det.

Reklamere da også lige så.

http://www.drift4flyfishing.dk/index.php/artikler-pa-drif4flyfishing-dk/52-gedder-pa-rorflue

www.drift4photo.dk
www.kystfiskerihorsens.dk
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:33
Citat: Kevin rostrup


Citat: SoftboyDK

Jo grillen var reklame ... Og jeg har før haft rekalmeplads jeg betalte for her på 123 ...
Men det her har vist ikke noget og gøre med mon fluebinding ...:)

 
 
Hvorfor slette dine indlæg hvor du b.l.a siger at det ikke er noget du lever af,det gør du jo,du sælger produkterne


Hvad fabler du om ... Jeg sælger ikke produkterne ... Sæt dig nu lige ind i tingene ik ...
Jeg har slettet det da jeg ikke gider høre mere pis
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum