Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hobie pro angler 14f (gradering)

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jan123

Tilmeldt:: 12 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hobie pro angler 14f (gradering)
    Sendt: 21 Mar 2013 kl. 16:16
Så blev min Hobie opgradering færdig, glæder mg meget til at prøve det hele. I kan se om min kajak på http://teamdinofish.blogspot.dk Jeg har en Hobie pro angler i overskud brugt 2gange pedaldrevet ikke brugt står stadig i pap.
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 16:23
Det er simpelthen den fineste model jeg har set... Hatten af for sådan et projekt...
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:19
Sådan!!!..........den er da vist det man kalder gejl/gejl.......Clap...!
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 18:23
jan den er sku lækkerThumbs Up
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:04
nuj hvor er jeg misundelig... hvad løber sådan en op i med modificeringerne og det hele?
Til top
peter andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
p.andersen

Tilmeldt:: 05 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p.andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 19:35
HÆ HÆ
Kan den overhovedet flyde?WinkBig smile
Ser godt ud.
Hvad med skinner så den kan glide på isen?
K&B
Peter Andersen
Kolding
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jan123

Tilmeldt:: 12 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 21:50
Hej alle sammen, jeg glæder mig også meget til at komme ud og prøve de forskelige ting på kajakkenTongue. Ja Peter hvis den skal ud nu kræver det skinner, fik sejl til den sidste år, så jo aaa nej jeg venterSmile
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jan123

Tilmeldt:: 12 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 21:50
undskyl tak for jeres beskeder.
Mvh
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jan123

Tilmeldt:: 12 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2013 kl. 20:30
Hej Michael
Det har kostet nok ca 10.000.- ved det ikke helt, det er Ekkolodet og gps der har været dyrest, har selv lavet det hele, men sjovt har det været, nu bliver det sjovt at komme på vandet og prøve tingene afSmile Og hvis der er nogen som gerne vil prøve en outback eller pro angler er i velkommen, har en ekstra inu, med mindre min pro bliver solgt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres