Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad er det værd ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
martin.u Avatar

Tilmeldt:: 06 Aug 2011
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin.u Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad er det værd ?
    Sendt: 24 Mar 2013 kl. 10:14
Hej medfiskere Smile
 
Jeg har arvet en kasse med diverse fluegrej. Deriblandt et fluehjul fra Orvis der hedder "Rocky Mountain large arbor IV".  Hjulet er i fin stand bortset fra et par mindre skrammer i lakken. Der medfølger en ekstra spole.
 
Nogen der har et bud på hvad sådan et kan indbringe ved salg.
 
 
Venlig hilsen Martin
Knæk & Bræk :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 08:53
Hej, jeg har for nyligt set et tilsvarende blive handlet for tre hundrede dkk på et brugt marked for fiskegrej.
Som jeg ser det er det primært Orvis / Hardy hjulene der kan holde priserne, CFO lll, o.a. som kan handles til en god plov. De fleste andre Orvis hjul, lavet hos andre Britiske producenter (Young & sons - etcetera), ligger nu om dage omkring eller lige under et par hundrede, for et velfungerende men brugt hjul. Ekstraspolen tæller ikke alverden i denne sammenhæng med så billige priser på hjul.
Prisniveauet er da også lavt i disse år, så det jeg ville gøre, var at glæde mig over de lave priser på kval. grej og få købt et par ekstra billige hjul og stikke det andet hjul ind i skabet til bedre tider.
k&b med det.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
martin.u Avatar

Tilmeldt:: 06 Aug 2011
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martin.u Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 09:21

Tak Smile

det ryger i den dertil indrettede kommodeskuffe. Måske én en dag efterspørger netop dette hjul.
 
Godt (forhåbenligt snart) forår..
Knæk & Bræk :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres