Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Status på Gjellerodde

 Besvar Besvar
Forfatter
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Status på Gjellerodde
    Sendt: 24 Mar 2013 kl. 19:37
Skal i sommer hus i vrist. Er der nogen der ved om der er is ved gjellerodde, det vil da være rart at få luftet fluekæppen lidt og måske få lidt flex på klingen
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2013 kl. 23:07
Hej Mike
der er is ca. 100m ud, observeret lørdag 22-3.Cry
har været der 2 gange uden at se fisk, men gode ferieTongue
hilsen p bager Harboøre
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 16:10
Tak for det for det Peder. Jeg prøver lykken og håber vinder har hjulpet lidt med isen. Jeg skal nok smide en melding ud om der er is og fisk
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 16:26
Hej Mike
hvis ikke du kan fiske på kysten, men har lyst, er der mulighed i
Lock Nees put an take hvor der er ca 3000 kvm åben vand.
tar selv detil på torsdag, for at få fiskenerverne til at falde til ro.
hilsen p bager
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 07:50
Der et isfrit ved gjellerodde. Var afsted på årets første tur mærkede eller så ikke noget, men hva bare det at komme afsted var alt være hold kæft det er skønt at kunne komme ud igen
. ATT Peder er der nogle hot spot i gjellerodde er ikke så kendt der
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 23:33
Hej Mike
du kører ud til pakerin på Gjellerodde nord,
fra pakeringspladsen og hele vejen langs skoven til højre. og til venstre til du er ca lige ud for de store vindmøller ved ceminova,
men jeg er overbevist om at vandet er for koldt
men de nævnte stykker har kastet en del HØ af sig, der er både stenbund og muslinger samt badekar med sandbund indimellem.
undskyld det sene svar har været til familieparty hele dagen
hilsen p bager
 
 
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 07:38
Endnu engang tak for de gode svar. Jeg fiskede på øst siden og det var mest sten og sand bund, vil helt klart prøve nord. Jeg tror også vandet er for koldt men så kan jeg lære pladsen at kende, til vi skal op i sommerhuset igen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres