Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluestang gives væk

 Besvar Besvar
Forfatter
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluestang gives væk
    Sendt: 29 Mar 2013 kl. 09:24
Hej derudeTongue
 
Nu er tiden kommet hvor jeg vil af med min første fluestang, da den har stået i skabet i flere år, og den måske kan gøre en anden glad. Jeg har tænkt at give den væk for den nette sum af 3 phatakorva og 3 nieren rørfluer.  Er du interresseret så send en sms på mobil 60134068. Du skal selv hente den i randers i morgen efter kl tolv.
 
Mich
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 10:32
Hej
 
Nu hvor det alligevel ikke er en foræring, så kan du jo passende benytte brugtmarkedet ?? Smile
 
Ps. Så kan man jo også skrive, hvad det er man "forærer" væk... Wink
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 10:50
Citat: DNA7

Hej
 

Nu hvor det alligevel ikke er en foræring, så kan du jo passende benytte brugtmarkedet ?? Smile

 

Ps. Så kan man jo også skrive, hvad det er man "forærer" væk... Wink
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 11:31
min fejl
kommer på bytte markedetSmile
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 15:36
Held enig :)
 
Jeg har også stang jeg gerne vil forære væk, vil gerne have 500 kr i bytte :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres