Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fishing mega store

 Besvar Besvar
Forfatter
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fishing mega store
    Sendt: 31 Mar 2013 kl. 20:55
Hejsa vil lige høre om der er nogen som har købt noget hos fishing mega store .com som ligger i Glasgow 
Og om der skulle være nogle problemer med at købe noget i Scotland ang. Told og levering 
H
Mvh Bo Søby 

Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2013 kl. 21:21
Jeg har handlet der flere gange uden problemer.

Syntes det er et super sted og skriver du til dem med spørgsmål er de gode til at svare hurtigt og præcis tilbage.

Mvh Daniel
Til top
bo søby Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bo søby

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bo søby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2013 kl. 21:25
Ok det lyder godt 
De har nu også nogle fornuftige priser på mange ting 
Mvh bo 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2013 kl. 21:27
Jeg handler der et par gange om året når jeg ikke kan få det her hjemme...NO PROBLEMS AT ALL........
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2013 kl. 21:28
Hej
 
Scotland hører vel hjemme under U.K og således også E.U - så der burde ikke være moms og told som ekstra "vedhæng på regningen" Big smile
 
Scotland har igen - igen gang i, at løslade sig fra U.K. men vil i så tilfælle også miste medlemskabet af E.U.
 
Mvh. - Kim -
 
 
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2013 kl. 21:31
Har også handlet der et par gange uden problemer, har også været i butikken en gang..... Og jeg troede jeg var kommet i himlen for det er en fed butik og de har alt log til alt.... Og de stang serier de har har de ikke kun nogle udvalgte stænger til at stå men hele serien i alle størrelserTongue
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres