Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forårs vejr

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forårs vejr
    Sendt: 01 Apr 2013 kl. 17:35
Hej alle lystfiskerSmile

jeg har set der har været mange ude at fiske i dag, nogle der har fanget noget. Åå må i rigtig gerne fortælle mig hvor i har fanget og hvad i tog det påSmile tænker mest på kystfiskeri Smile

Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 17:44
Nultur ude ved vosnæs pynt men masser af strøm og vandmænd ku jeg se på undervands optagelserne, en enkelt undermåler sprang det var det :-)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 17:54
Hej Steffan Smile
har du fanget havørred der før, fordi jeg bor ret tæt der på Smile
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 18:00
Hejsa nej jeg har aldrig idag var første gang, men det er jo en relativ velbesøgt plads, så hvis du bor tæt på er den bestemt et besøg værd, vi var 10+ derude i dag hvad jeg lige kunne se, bundforholdene ser spændende ud, fra hvad jeg lige kan se på satelit kort og så undervandsfilm, der skal nok gå masser af fisk derude, en oplagt plads, da der også er forholdsvis meget læ grundet bakkerne der grænser op til vandet, ved højvande kan det dog være svært, med fluestang, da der 5-6 meter ude er 1,5 meter dybt, så det kan være svært at få et ordentligt bagkast grundet træer og andet :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 19:10
Jeg var i ved Salten ved Mariager- De var ikke nemme idag, det blev til en farvet over målet som jeg fik på en sprey reje i farven tan og en følger som blev lokket af en Gulp sandorm .

Dejligt vejr og dejligt at få en god snak med andre fiskere, så er det "næsten" ligemeget om man fanger nogetSmile
Til top
mikael nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gydensen

Tilmeldt:: 22 Apr 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gydensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 19:27
Hej
Nul tur til Horsens fjord men dejligt vejr.
Hilsen Mikael
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_Herning

Tilmeldt:: 27 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 19:42
Nul tur ved sejet ( Horsenes fjord)
Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2013 kl. 19:53
Tak for alle svarende alle kunne bruges :-)

Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2013 kl. 19:57
Nul tur i Gudenåen i dag
Til top
Torben Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
speddy

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér speddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Apr 2013 kl. 21:26
Hej.....
Vi var ude 2. paaske dag, sammen med 16 andre lystfisker, og der var paent flex paa alle klinger, isaer dem der fiskede med flue, bombarda/flue eller flue/flue.
Jeg fik kroget en 70cm nedgaenger i halen, helt ude i kastet, troede foerst det var en stoerre blankfisk.., men fik en fed 42 cm med hjem, vi fiskede med Flammen.
Vi, makker og jeg fik lige under 20 HOE, undskyld men jeg har ikke Ae, Oe og Aa..
Knaek og braek, forsat god dag...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres