Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjul til Spindestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Jes Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
myhre73

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Helsingør
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myhre73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjul til Spindestang
    Sendt: 07 Apr 2013 kl. 14:12
Faldt lige over min gamle spindestang ABU Garcia Basic 2111 118cm 6ft 1,0-15gr fra da jeg var knægt, men jeg står og mangler et hjul til den så min søn kan bruge den til Put and take.
Nogen som har et godt bud på et godt og billigt hjul til den.

MVH
Jes
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 14:37
Jeg ved godt det ikke er salgsforum men der er et super godt shimano på aktion til 101kr. Kører derudaf :) det skulle han nok ku få glæde af!
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Mads Gylling Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mkgylling

Tilmeldt:: 04 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mkgylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 16:13
Mine drenge har brugt Okuma hjul, de kan fås billige og de er aldrig gået istykker
Til top
Jes Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
myhre73

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Helsingør
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myhre73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2013 kl. 18:29
Tak for hjælpen kikker lige på de 2 Shimano hjul der er på aktionen og kikker på Okuma hjul, så må jeg hvilken jeg falder for.

MVH

Jes
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum