Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fangster.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fangster.dk
    Sendt: 11 Apr 2013 kl. 09:01
Vil lige høre om i også oplever dette på fangster.dk ????? Ville lige ligge en fangst ind, bruger den som personlig fangstraport.

500 - Internal server error.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 09:44
Ikke her :)
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 12:15
Altså sådan helt generelt er der jo konstant diverse fejl de her 2 sider. Det kan være alt fra at man ikke kan logge ind når der skal bydes på en auktion i sidste øjeblik, at man ikke kan ligge billeder op, at andre folks billeder pludselig ligger i ens rapport, at rapporten ikke kan færdiggøres uden årsag eller at man ganske enkelt ikke kan åbne siderne op (må være fedt for dem som har mange penge på spil, via auktionen)

Syntes det er på sin plads at når man skiver en venlig mail vedr. et problem, at man så rent faktisk også får svar, det er tilsynladende ikke altid tilfældet desværre.

Udover det så syntes jeg at siderne er ganske udemærkede!! Smile
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 17:07
Udover det så syntes jeg at siderne er ganske udemærkede!! Jo jo det er de også, men undre mig bare over at Lars Ågaardrd skrev at det med halve billeder på netop fangster.dk var løst, Hvad hjælper det når der er errow og man ikke kan komme ind.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 19:10
IT problemer skal ikke forståes, men oplevesWink
De gør forhåbentlig alt hvad der er muligt for at få dem løstBig smile
Siden er jo ellers rigtig god, jeg besøger den hver dag med stor glæde, det irreterer selvfølgelig også mig, at siden nogle gange ikke fungerer efter hensigten! 
Vh.  IJ
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 22:49
"500 - Internal server error" fejlen skulle være løst nu - vil du prøve igen Jan.
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2013 kl. 23:27
Gàften Jan Big smile
 
Og jeg der troede, at 500 - internal server fejl - betød, at man var besøgende nr. 500 og havde vundet en præmie LOL
 
Så havde jeg haft mange præmier til gode he he.
 
Mvh. - Kim -  

 

Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2013 kl. 07:22
Kim Thumbs UpLOL Prøver lige igen Lars Aagaard
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2013 kl. 07:35
Hej Lars.
Det er lige meget hvad vi gør, så kan jeg ikke komme ind og som sagt har jeg brugt fangster.dk som
personlig fangst raport. Når jeg klikker på personlig profil kommer dette igen.

500 - Internal server error.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Hvad problemet er ved jeg ikke, jeg kan bare ikke komme ind og se mine fangster.
Mvh. Rita og Jan Frandsen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2013 kl. 09:09
Ingen problemer her
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2013 kl. 10:26
Citat: kikophil

Så havde jeg haft mange præmier til gode he he.
Mvh. - Kim

- Og jeg var vist blevet en meget fattig mand...
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Cato Jürgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Cato Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2003
Geografisk: Bagsværd, Sjæll
Status: Offline
Beskeder: 132
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2013 kl. 11:02
Hmm, jeg kan ikke uploade billeder til mine rapporter!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres