Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skydehoved længde i Varde å

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skydehoved længde i Varde å
    Sendt: 14 Apr 2013 kl. 14:22
Hejsa derude..

Kunne godt tænke mig at høre hvad i bruger ved Varde å, længde og mærke på skydehoveder. 

Dennis 
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2013 kl. 16:05
Hej.

Jeg bruger et Rio Versitip sæt klippet ned til ca 8 m - Korsholm tilpassede det til min Z-axis switch klasse 7 med udgangspunkt i et 9/10 sæt. Det fungerer fantastisk - kort men med fantastiske kasteegenskaber - spey såvel som overhånds.

Ellers bruger jeg Scierra MWF hoveder som de er standard - ca 9,5 - 10,1m i 26g til min klasse 8 DH

Altså relativt korte hoveder som jeg synes fungerer perfekt til Varde Å
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2013 kl. 18:02
Hej
Jeg bruger Zpey compact 27 g - 34 g sink 5/6 og med Zpey forfang sink 5/6 længde på skydehoved er 7,4-8m
Carsten Lai
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres