Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage TCX 14' #9

 Besvar Besvar
Forfatter
Peder Bæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pbo

Tilmeldt:: 05 Apr 2008
Geografisk: Skjern Å
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage TCX 14' #9
    Sendt: 29 Apr 2013 kl. 17:53
Hej
 
Mangler en 14 fods klasse 9 stang. Påtænker at investere i en Sage TCX 14' #9,  men
har ingen viden/erfaring angående stangen. Så hvis nogen har meninger/erfaringer med stangen, som kan hjælpe mig på vej, så er de velkomne.
 
Skal fortrinsvis bruges på det yderste af Skjern Å, hvor åen er meget bred og det altid stormer.
 
På forhånd tak.
 
Mvh Peder
Til top
Claus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Claus Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Syd og sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 18:32
Kan varmt anbefale den. Gik selv med den på det yderste af Skjern å i sidste uge i "let brise" på 14-16 m/s. Smid 660 grains skagit på den og så er vind ikke et problem. Det er ikke en fin-lir stang, men til det grove arbejde, så er den super efter min ydmyge mening og jeg har været rundt om mere end et par håndfulde 14-15 fods efterhånden.
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2013 kl. 00:57
Jeg kan tilslutte mig Claus's udsagn 110 %. Jeg brugte min både i Gaula og Skjern å, og præcis som Claus siger så er det ikke en feinschmecker stang, men viser du den hvem der bestemmer, så magter den helt utroligt meget...

Klaus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres