Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

For små fluer? :)

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: For små fluer? :)
    Sendt: 20 Maj 2013 kl. 15:23
Hejsa var ved mariagerfjord her i formiddags og sikke en dag, masser af flotte havørreder der hoppede flere gang. havde nogle nap og mistede en horntrompet, det sjove af det hele var nu at jeg præsterede og have 2 hundestejler jeg var kroget i munden på en 8-10 rejeimitation :) er hundestejlerne grådige eller sku jeg smide nogle størrer fluer på for eftertiden ? :)

Mvh Nikolaj
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 15:58
Jeg tror sku" de er snot forvirret af alle de næbdyr der er til stede i fjorden. De er sjove den første times tid, herefter er de en plage.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 16:24
Citat: hp8900

Hejsa var ved mariagerfjord her i formiddags og sikke en dag, masser af flotte havørreder der hoppede flere gang. havde nogle nap og mistede en horntrompet, det sjove af det hele var nu at jeg præsterede og have 2 hundestejler jeg var kroget i munden på en 8-10 rejeimitation :) er hundestejlerne grådige eller sku jeg smide nogle størrer fluer på for eftertiden ? :)

Mvh Nikolaj

Hej Nikojaj

Du skal ikke juster størrelsen på fluen, hvis hundestejlerne tager den, så ligner den nok fint nok. Hvorfor ørrederne ikke tog den når du nu så den springe er en anden ting...prøv et andet mønster i samme størrelse, måske evt noget der ligner en hundestejle.

Knæk og bræk
Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 16:38
Okay tak for svarene :) så jeg da ikk helt gal på den :p
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres