Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ordrup Næs Havørrede fiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ordrup Næs Havørrede fiskeri
    Sendt: 20 Maj 2013 kl. 16:54
det summer et lile rygte i min familie om at rest sommerferie kommer til at forgå i nærheden af ordrup Næs.

Jeg har været inde og kigget lidt på Google earth, og må indrømme at jeg synes området ser rigtig lækkert ud til Havørrede fiskeri. Men er der nogle der har lidt mere viden om pladsen end jeg (jeg kender den overhoved ikke) så hører jeg gerne fra jer. Det vre sig både hvilke pladser der er, men også m de fiskes secielt godt i bestemte vejrtyper.

på forhånd tak.

Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 21:46
Har sendt dig en personlig besked Wink
/Fluefisker
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 22:27
Vi tager den over mail i stedet

Knæk og bræk !

Redigeret af Hoffen - 21 Maj 2013 kl. 08:33
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres