Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glemte ting på busene have

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glemte ting på busene have
    Sendt: 21 Maj 2013 kl. 10:14
Hej, var på Busene i går og opdager at jeg har glemt et par ting. Jeg lod en Gerber/Bear Grills lommekniv og en Ole Jørgensen priest ligge på en sten ved revet til venstre (mod fyret). Hvis nogen har fundet det hører jeg gerne herom. Kniven må gerne beholdes som findeløn, men priesten var en gave som jeg vil savne.

:-) Kristoffer
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 17:19
Hej Kristoffer
 
Håber det lykkes for dig at få dine ting tilbage Embarrassed
Husk - Hvad du ikke har i hovedet, må du have i benene!!
 
Så langt er der jo heller ikke fra København til Møn Big smile
 
Ses - På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:34
Jo tak Morten, hvis ikke der er nogen der melder ind her, så er det jo bare at håbe finderen bliver glad for sit nye grej Big smile

Kristoffer
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 20:27

Jeg tilbyder hermed at sætte din efterlysning op på min siden, for at hjælpe med en evt. efterlysning, hvis det har din interesse, så lad mig høre fra dig.

Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 20:49
Hej Hans-Jørn, jo tak det må du gerne.

SmileKristoffer
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 21:38
Ok Thumbs Up
Håber at du får dine savnet ting tilbage, fik du forresten noget på krogen derned Question
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 21:51
Når ja -  Kristoffer, hvad skal du forresten med en priest!!!!!
LOL


Redigeret af MORTEN ANDERSEN - 21 Maj 2013 kl. 21:52
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 13:10
Hej Kristoffer!!!
 
Jeg har desværre intet hørt omkring dine savnet ting, men syntes lige at vi giver det en chance til Wink
Til top
Per Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brandmand Per Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brandmand Per Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 21:58
Hej Kristoffer
Jeg har lige været derude og lige umiddelbart ligger der ingen kniv eller priest
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 00:51
Hej Per, tak for "kigget". Og tak til jer andre for opmærksomheden, det er dejligt at se den hjælpsomhed.  I den ånd håber jeg vedkommende der fandt tingene er blevet glad for dem. Om ikke andet så har Morten i hvert fald moret sig Wink
/Kristoffer
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres