Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Båd tur med Jan&bo - Dont!!!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Båd tur med Jan&bo - Dont!!!
    Sendt: 21 Maj 2013 kl. 18:36
Det lød ellers godt... Men var den ringeste arrangere tur nogensinde.
Her er salgs talen:
Det Gule rev
3 Dag´s havtur

Fra den 18-20 maj 2013 tilbyder Jan og Bo´s lystfisker shop nu en spændende tur fra Hanstholm ud på Det Gule Rev med det gode skib Antaras, hvor vi vil fiske på div. vrag, skranter og huller, skipperen har 28 år´s erfaring der oppe.

vi vil jage torsk, sej, lubbe,lange,havkat, makrel, pighaj og div. rokker , lige i den bedste tid på året med super alsidig fiskeri og vildt mange spændende arter.

Turen er med fuldt kost men ikke drikke-vare.

Det vi fik var:

Jeg ringede før bestilling og snakkede med Peter Scheibye fra Janogbo Vi fik en vældig snak og han konfirmerede mig i at vi skulle fiske vrag og jeg fortalte ham at der var rigtigt godt Katte fiskeri ude på 45-60 sømil. Det var han helt med på at prøve.

Derfor var jeg virkeligt klar til at fiske da vi kom til Hanstholm fredag aften. Jeg var lidt overrasket over at vi skulle fiske da vejrudsigten sagde 10-14 ms og bølger på 2 mtr. + samt alle de andre både var aflyst. Men jeg har et motto: sejler skipper , sejler jeg....

Vi kom ud og lå et par timers sejlads fra Hansholm på stenene, og der var da også lidt småtorsk hjemme. Det var lidt frisk og der var da også enkelte der valgte mere eller mindre frivilligt at gå til køjs ;- ) Vi fik små 3 timers fiskeri førind der blev valgt at vi skulle i havn. Det var også frisket noget op og der var en del der var lidt småsøsyge så det var vel en klog beslutning. Jeg tænkte at hvis det løjede kunne vi vel sejle ud sen aften og blive der ude til mandag.

I havn til frokost pakkede Peter pludseligt sammen og skulle hjem sammen med en af de fiskere der allerede havde fået nok efter 3 timers fiskeri???
Skipper var forståeligt noget irriteret over pludselig at skulle være turleder også, men briefede os over frokost. Vejrudsigten var ikke god, og vi kunne måske sejle imorgen, men han ville ikke garantere os noget. Med udsigt til en meget lang dag i Hanstholm og en potentielt aflyst tur imorgen var jeg lidt nedslået. Det er ikke ok, at holde folk som gidsler på båden, så må man retfærdigvist aflyse. Men hvis vi kunne få et par gode dage, så var jeg stadig klar. Derfor spurgte jeg skipper om vi ikke kunne sejle ud på vrag længere ude og blive der natten over og maksimere fiskeriet.

Det var så her filmen knækkede...

Skipper kom med en længere skrøne om billige net der blev sat på alle vrag og at det derfor var håbløst at fiske vrag. Ok... Hmmm Det er så ikke helt min erfaring.

Han ville tilbage på stenene hvor de havde fanget godt med torsk, dagen i forvejen. Det kunne på ingen måde komme på tale at overnatte på havet, for Jan og Bo havde betalt for 3x 12 timers tur??? Noget overrasket over at en 3 dages tur, er forvandlet til 3 dagsture spørger jeg så om vi så ikke kunne fiske på vrag længere ude og i det mindste få chancen for at få lidt størrelse på og måske lidt flere arter som lovet i salgsmaterialet.
Det var heller ikke muligt, for båden havde kun licens til at sejle 30 sømil.
Han dristede sig dog til at sige, at hvis vejret var godt ville de sejle helt ud til stenprammen. Ju Hu...

Der var det sku at jeg valgte at stå af...

Så JanogBo og i særdeleshed Peter fup Scheibye der smækkede røret på da jeg snakkede med ham.

Hvordan i alverden kan man nævne alle arter i nordsøen og reelt booke 3x1dags ture.
Dem kunne jeg selv have taget med bedre lokalkendte både hvis jeg ønskede dette.

Hvorfor bruge en 30 sømils båd til en 3 dages tur ?

Hvordan kan du sige til mig at det kunne være fedt at tage ud at fiske katte, når du allerede vidste at vi ikke kunne komme derud. ??

Hvorfor annoncere 3 1dags ture som en 3 dags tur. ???

Hvorfor nævne alle arter på revet, når det reelt er en alm. torsketur x 3???

Jeg føler mig i den den grad snydt og bedraget...

Det eneste jeg kan gøre er på det kraftigste er at advare imod at tage med ture arrangeret af Peter/Janog bo

Antares skal retfærdigvist ikke blandes ind i dette... Det er en meget behagelig båd at sejle med, er ikke helt enig med skippers vrag historie, men er sikker på at han ellers kan sit kram.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 18:58
Ja en ting er deres normale 100% overpriser på grej, men at lyve dig som kunde, direkte op i hovedet er jo fuldstændig forkasteligt!
 
Dem skal jeg aldrig på tur med!
 
sørgelig historie, men jeg synes det er helt fint at du tilkendegiver din side af historien her på forrummet så andre ikke sætter næsen op efter laks og får serveret en rudskalle Thumbs Up
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:26
Overpriser finder du hos mange forhandlere. Men Jan og Bo har faktisk en prisgaranti ordning. Så den er ikke helt fair at bruge imod dem.

Jeg har altid fået god service i deres forretning i Roskilde. Men den her historie her lyder i hvert fald helt kvalmende og lugter langt væk af griskhed og bondefangeri. Jeg ville næsten bede om mine penge tilbage, da man ikke har fået hvad der er betalt for.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:33
Har prøvet at snakke med Peter i dag, han smækkede røret på.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:56
Det jo dybt useriøst at sælge en tur, som beskrevet og så have booket en turbåd, som ikke må sejle længere end 30 sømil ud.
Som jeg ser det, så har du krav på at få penge tilbage, da du ikke har fået den vare, som du har betalt for og da det er Jan Og Bo, der er arrangør, så er det dem, der skal til lommerne.

Måske du lige skulle skrive til

Forbrugerombudsmanden, da det lyder som en klar overtrædelse af markedsføringslovens §3 - Vildledning.
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 20:05
Lyder som en sag for forbrugerstyrelsen. Du har betalt for noget som du ikke har fået.

Til top
Jan Skall Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Skall Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2006
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skall Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 23:40
Hej Lars
 
 
 
Noget af en dårlig oplevelse du har fået der...
 
Jeg er, som Michael, overbevist om at det rigtige sted at henvende sig vedrørende din oplevelse må være Forbrugerstyrelsen
 
Du har jo klart ikke fået den vare du Var blevet lovet og det er vel heller ikke særligt svært at dokumentere.
 
Utroligt at en grejbiks vil lægge navn til dette ....Confused
 
 
 
/Jan
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:08
Op på hesten igen :-)>
Ombudsmandssag hahhhhhhh, det kommer man ikke langt med - har prøvet en gang mod B&H jagtrejser i forbindelse med noget bukkejagt.

Du er slidt op mentalt inden du ser sådan en sag færdig :-(
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:25
Om ikke andet kan man håbe på at mange vælger andre ture end dem lavet af J&B's, det er meget mærkeligt at klaphatten ikke ringer og kommer med en forklaring, virker som om de vidste fra starten at folk skulle snydes!
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 19:32
Det var godt nok noget af en historie. Det holder jo ikke nogen steder med så ringe en service / markedsføring. Utroligt at manden bare smækker på - han må jo vide at den ikke var så god den der!

Forbrugerombudsmanden må nok være den rette at bede om hjælp.

Håber de tager sig sammen og I får løst det på en fornuftig måde.

K&B
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 20:12
Klap lige hesten engang, tror i selv på at butikken på forhånd havde tænkt sig at snyde deres kunder? Det ville være verdens dårligste købmandsskab, og det tror jeg simpelthen ikke en butik der har eksisteret i mere end 25 med samme ejer kunne finde på...

Og nu har vi kun hørt sagen fra en side, lur mig om Trådstarter har fortalt hele sandheden eller mon ikke kun har fortalt det som er til hans egen fordel? En sag har altid to sider! 
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 20:18
Klaus kan være det er første gang de er blevet taget med bukserne nede i de 25 år
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 20:29
En "Døgnflue" i lystfiskerbranchen kan måske finde på bevidst at levere et ringe produkt.
Jan&Bo´s er ikke ligefrem en døgnflue, og har vel i mange år levet af at have tilfredse kunder - som vender tilbage igen og igen.

Trådstarter har så haft en dårlig fisketur, og vælger at tillægge arrangøren hele skylden.
Så hiver andre den gamle skrøne om prissætningen op af skuffen (selvom der er prisgaranti)
Det næste bliver vel at vindstyrken på forhånd var aftalt med vejrguderne, så arrangøren kunne slippe lidt let om turenWink.

Det skal naturligvis ikke underkendes, at trådstarter har "spildt" 3 dage af sit lystfiskerliv, og sikkert er ærgelig over forløbet, men at tillægge en anerkendt grejkæde, bevidst at arrangere en dårlig fisketur, dét er nok lige i overkanten.
Men som andre har nævnt, hører vi kun en side af sagen - og der er nok årsager vi ikke kender, til at forløbet var som det var.
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 20:47
Citat: simon agerholm2

En "Døgnflue" i lystfiskerbranchen kan måske finde på bevidst at levere et ringe produkt.
Jan&Bo´s er ikke ligefrem en døgnflue, og har vel i mange år levet af at have tilfredse kunder - som vender tilbage igen og igen.

Trådstarter har så haft en dårlig fisketur, og vælger at tillægge arrangøren hele skylden.
Så hiver andre den gamle skrøne om prissætningen op af skuffen (selvom der er prisgaranti)
Det næste bliver vel at vindstyrken på forhånd var aftalt med vejrguderne, så arrangøren kunne slippe lidt let om turenWink.

Det skal naturligvis ikke underkendes, at trådstarter har "spildt" 3 dage af sit lystfiskerliv, og sikkert er ærgelig over forløbet, men at tillægge en anerkendt grejkæde, bevidst at arrangere en dårlig fisketur, dét er nok lige i overkanten.
Men som andre har nævnt, hører vi kun en side af sagen - og der er nok årsager vi ikke kender, til at forløbet var som det var.
Mangler du sponsorpræmier til din næste fiskekonkurrence.??LOLLOL
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 20:58
Citat: Seatrout Hunter

Citat: simon agerholm2

En "Døgnflue" i lystfiskerbranchen kan måske finde på bevidst at levere et ringe produkt.
Jan&Bo´s er ikke ligefrem en døgnflue, og har vel i mange år levet af at have tilfredse kunder - som vender tilbage igen og igen.

Trådstarter har så haft en dårlig fisketur, og vælger at tillægge arrangøren hele skylden.
Så hiver andre den gamle skrøne om prissætningen op af skuffen (selvom der er prisgaranti)
Det næste bliver vel at vindstyrken på forhånd var aftalt med vejrguderne, så arrangøren kunne slippe lidt let om turenWink.

Det skal naturligvis ikke underkendes, at trådstarter har "spildt" 3 dage af sit lystfiskerliv, og sikkert er ærgelig over forløbet, men at tillægge en anerkendt grejkæde, bevidst at arrangere en dårlig fisketur, dét er nok lige i overkanten.
Men som andre har nævnt, hører vi kun en side af sagen - og der er nok årsager vi ikke kender, til at forløbet var som det var.
Mangler du sponsorpræmier til din næste fiskekonkurrence.??LOLLOL

ClapClapClap
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:11
Anvendelsen af copy-paste efterfulgt af en serie smileyer bibringer ALTID med noget brugbart i en debatWink.
Dybden i sådanne indlæg kan ganske enkelt ikke undervurderes, og bør belønnes med en Cavling Pris for internet-spildtid.

En sag  som kun belyses ensidigt, og fra en enkelt kilde, har ikke den store sandhedsværdi, set fra min pind.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:23
Der findes naturligvis altid to sider af en sag.. Men her på siden blev der altså reklameret for en 3-dagstur, efter mange arter, endda rokke, havkat m.m. det hænger jo slet ikke sammen med at man skal fiske med "Antares" som er sund kutter, kun med 30 mill tilladelse og det ved man jo godt på forhånd. Så det er jo ganske enkelt meget falsk reklame, resten har jeg ingen holdning til og det burde alle andre som ikke har deltaget i turen heller ikke Smile
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:24
Citat: simon agerholm2

Anvendelsen af copy-paste efterfulgt af en serie smileyer bibringer ALTID med noget brugbart i en debatWink.
Dybden i sådanne indlæg kan ganske enkelt ikke undervurderes, og bør belønnes med en Cavling Pris for internet-spildtid.

En sag  som kun belyses ensidigt, og fra en enkelt kilde, har ikke den store sandhedsværdi, set fra min pind.

ClapClapClap
Til top
Søren Bang Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbn

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:26
Hmmm... Man kunne også undre sig over at turarrangør er gået i flyverskjul og måske undgår at svare ?

Pinlig tavshed gør dem ikke mere troværdige i mine øjne ;)

/sbn
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:34
Citat: Nikolaj Kolding!

Der findes naturligvis altid to sider af en sag.. Men her på siden blev der altså reklameret for en 3-dagstur, efter mange arter, endda rokke, havkat m.m. det hænger jo slet ikke sammen med at man skal fiske med "Antares" som er sund kutter, kun med 30 mill tilladelse og det ved man jo godt på forhånd. Så det er jo ganske enkelt meget falsk reklame, resten har jeg ingen holdning til og det burde alle andre som ikke har deltaget i turen heller ikke Smile
Det kan ikke siges mere korrekt.! Thumbs Up
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:43
Med mindre Lars Rasmussen virkelig har været RIGTIG MEGET ubehøvlet i tlf (hvilket jeg ikke tror) virker det på mig totalt useriøst at de knalder røret på. Er da vist skolelærdom for begyndere at lytte til en utilfreds kunde
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 22:43
Citat: jhh

Op på hesten igen :-)>
Ombudsmandssag hahhhhhhh, det kommer man ikke langt med - har prøvet en gang mod B&H jagtrejser i forbindelse med noget bukkejagt.

Du er slidt op mentalt inden du ser sådan en sag færdig :-(
 Vil helst ikke forholde mig til den konkrete sag, da jeg intet kender til den i detaljer. Men hvis man giver op på forhånd, og ikke står fast på sine principper, så har platugler og tyndarmsbanditterne jo bare frit slag fremover og i alt evighed.
Har man en sag hvor man med rimelighed føler sig snydt, så forfølg sagen til den bitre ende uanset omkostningerne, kun på den måde kan man medvirke til at få dem stoppet.
 
(har selv før kørt knap 200 km for at hente 200 kr. hos en som manglede viljen til at betale for en vare han havde fået tilsendt af mig.
Jeg fik mine penge, og han snyder mig med garanti aldrig mere.
 
Jesper Rasmussen
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 13:13
Jeg vil gerne starte med at sige at denne tråd er startet på baggrund af en dårlig oplevelse og en advarsel imod at tage den farvestrålende reklame for ture på Jan&Bo´s hjemmeside og arrangeret af Peter for gode varer. 
Syntes ellers at jeg havde gjort mit forarbejde og ringet inden bestilling for at forventningsafstemme.

Jeg vil yderligere tilføje at jeg ikke tog hjem grundet vejr og vejrudsigt, selvom at en aflysning af turen bedømt på vejret havde været på sin plads. Dette er betingelserne på ture ved vestkysten. 

Men jeg har fisket rigtigt meget fra Hansholm og ved at lave 3x1 dags ture er det simpelthen ikke muligt at gennemføre det lovede fiskeri. 

Man kan i min optik heller ikke markedsføre en 3 dages tur på denne måde. 

Det er sagens kerne... Og det jeg er utilfreds med. 

Alt hvad jeg har skrevet er ordret det som er blevet fortalt af skipper ved briefingen, efter Peter var taget hjem. Dette var ved frokost tid på dag 1.

Jeg kunne have valgt at blive og sikkert have haft en fin tur med at pilke torsk, men det var ikke det jeg havde købt og som var forudsætningen. Der er en grund til at jeg kun fisker på de længere ture efterhånden, og det er at der er flere muligheder for et for mig mere spændende fiskeri. 

Jeg tror heller ikke, at det bevidst, at det var meningen at det skulle have været en dårlig tur fra hverken Peter´s eller Jan&Bo side. 
Tror snarere at det skyldes uvidenhed om hvad der skal til for at indfri de i annoncen opstillede muligheder. 

Dette fritager dem dog ikke, og i det mindste kunne en forklaring og et mindre beløb returneret eller lign. have klædt dem i sådan en situation.  

Når man som virksomhed reklamerer og sætter navn til en tur og smører lige tykt nok på, bærer man samtidig også ansvaret. 

Jeg er også klar over at til den opslåede tilbudspris er turen lavet uden særlig fortjeneste. Men igen er det deres ansvar, at det som er solgt er det der bliver leveret, uanset. 

Håber at jeg med denne tråd kan være med til at hamre denne simple forretningsgang ind i deres fremtidige salgsmateriale.

Mvh 
Lars 
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 13:45
Hej Lars
Jeg forstår din vrede.

Jeg læste om turen den 12. maj, da restpladser blev annonceret til 2.000,-. Det lød som en spændende tur, og prisen var rigtig god når det var en 3 dages tur på havet.
Jeg havde en aftale i pinsen, som desværre ikke kunne ændres, så jeg måtte opgive at komme med på turen.

Når jeg så læser dit referat, er jeg glad for, at jeg havde en aftale i pinsen.

Jeg mener, at udbyderen læner sig tæt op ad bedrageri. Der står i udbuddet, at der er tale om én spændende 3 dagestur fra Hanstholm med fuld forplejning.
Den udbudte pris på oprindelig 3.000,- kr passer sammen med, hvad andre seriøse rederier tager for en rigtig 3 dages tur.

Der skulle i udbuddet have stået 3 endagsture til Gule rev.

Jeg håber, at du kommer igennem med et erstatningskrav over for udbyderen, så den slags bedrageri kan blive stoppet.

Ejner
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 14:05
Hej Lars
Når man har haft en dårlig oplevelse, bør man vel alt andet lige forsøge at tage en snak med modparten, og forsøge at komme til en eller anden forståelse - dels at du ikke er tilfreds - og forsøge ved dialog at gøre J&B begribeligt, at man forventer hans reaktion ifa en eller anden kompensation - eller hvad det nu kan være?

I min optik er at tage debatten i et offentligt forum nok den dårligst mulige vej frem, og havde nogen gjort det overfor mig - ja så ville jeg nok også stoppe kommunikationen - om jeg ville smække røret på ved jeg ikke - men sur i betrækket ville jeg nok være!

Så langt hen ad vejen er jeg nok enig med Simon, som desuden lidt uretfærdigt får en hjernedød bemærkning omkring hans motiver til at skrive som han gør.

Som udgangspunkt løses alle konflikter bedst ved kommunikation - og helst parterne imellem - og hvis en større del af selskabet har haft samme dårlige oplevelse som dig - bør modparten jo nok være til at tale med hen ad vejen.

mvh
Heinz

Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 14:14
Hej Heintz

Jeg havde ikke postet denne tråd inden jeg kontaktede Peter vedr. turen. 

Svært at starte en dialog, når der ikke er nogen i den anden ende.
Det handler ikke om det er bevidst eller bare uvidenhed . 
Summa sumara er at de ikke kunne levere den vare de lover i annoncen

Så havde han snakket med mig, på en nogenlunde fornuftig måde, kunne denne tråd måske være undgået. 

Mvh
Lars 

Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 14:50
Jeg syntes bestemt det er godt med en advarsel mod det jeg vil kalde bedrag
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 15:23
Hej Lars.
Hvis ikke der er andre der har klaget, kan det jo være at du var den eneste hardcore havfisker der var med, og derfor med rette havde forventninger til en normal 3 dages tur. Hvis de andre aldrig har prøvet en flerdagestur, så troede de måske at det var normalt at sejle i havn for at overnatte.
Jeg vil dermed ikke sige at du ikke har ret i din klage, det med vrag, alle arter og en begrænsning på 30 SM. det er ikke muligt inden for den afstand.
Vh. Ivan
Til top
Casper Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
casper stenfors Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2006
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér casper stenfors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 15:35
Hej Lars. Jeg sad tilfældighvis sammen med Peter da du ringede, dvs ikke én men tre gange, og alle 3 gange havde du lige travlt med at svine ham til ! Så at han til sidst lagde på og det forstår jeg sku godt ! Og du siger at du ikke fik det fiskeri du blev lovet og havde betalt for, men mig bekendt kørte du hjem fordi du ikke gad at vente på vejret blev til i kunne komme ud igen, jeg kan så oplyse at de kom ud igen, og de kom også ud at fiske på vrag.. Det jeg mener er at du jo heller ikke tager en "sol ferie" til Mallorca, og så tager hjem allerede dagen efter fordi det regnede første dag og så forvente at du kan få dine penge retur, sådan funker tingene altså ikke.. Og at du så yderligere hænger Peter ud som "svindler Peter" se det er forkasteligt! Du sidder og piver herinde, og fortæller kun den halve historie !
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 15:40
Citat: tackler

Hej Lars
Når man har haft en dårlig oplevelse, bør man vel alt andet lige forsøge at tage en snak med modparten, og forsøge at komme til en eller anden forståelse - dels at du ikke er tilfreds - og forsøge ved dialog at gøre J&B begribeligt, at man forventer hans reaktion ifa en eller anden kompensation - eller hvad det nu kan være?

I min optik er at tage debatten i et offentligt forum nok den dårligst mulige vej frem, og havde nogen gjort det overfor mig - ja så ville jeg nok også stoppe kommunikationen - om jeg ville smække røret på ved jeg ikke - men sur i betrækket ville jeg nok være!

Så langt hen ad vejen er jeg nok enig med Simon, som desuden lidt uretfærdigt får en hjernedød bemærkning omkring hans motiver til at skrive som han gør.

Som udgangspunkt løses alle konflikter bedst ved kommunikation - og helst parterne imellem - og hvis en større del af selskabet har haft samme dårlige oplevelse som dig - bør modparten jo nok være til at tale med hen ad vejen.

mvh
Heinz

Det er muligt at du syntes det var en hjernedød bemærkning Simon fik for sit indlæg,men hvis han har læst hvad trådstarter skriver i sit første indlæg,så syntes jeg da at hans udtagelser var noget mere hjernedøde,det virkede mere som om Jan & Bo skulle slikkes godt og grundigt i røven.!
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 15:44
Jesper Rasmussen - du har helt ret, jeg mener bare det er en sej vej at gå.

Men mon ikke der er en forklaring under opsejling efter den her virak he he
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 16:22
@ Casper> Nu ved jeg ikke om du er ansat eller kunde i J&B, mem hvis du er ansat, ville det så ikke være på sin plads hvis du eller Peter kom ind og netop fortalte jeres side af sagen?
 
Det du siger med at de er sejlet ud igen osv er jo egentlig lidt irrelevant hvis det er en 3 dages tur og ikke en 3x12 timers tur.
 
Så der er da rig mulighed for at skyde det hele ned via forsvar herinde.
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 16:52
@Casper. Problemet er jo netop at de kun kom til Malling og ikke Mallorca som lovet.
Når det er tilfældet behøver man ikke vente 3 dage og se om der ved et mirakkel kommer palmer op af jorden.
Der er uendelig forskel på 1x3dage og 3x1 dag....
Et eller to kystnære vrag gør ingen forskel når der er lovet fiskeri efter havkat.
 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 17:04
Allan T K :

Du kan åbenbart læse noget mellem linierne, som jeg ikke selv kan se.
Jeg giver et redeligt bud på et svar, og anfører at man nok ikke klarer sig 25 år i branchen, uden at levere en fornuftig vare.

Os der lever i "branchen", vælger ofte IKKE at deltage i debatter som denne - netop på grund af sådan nogen som dig, der ALTID skal finde et eller andet lurent, eller mener at vi har skjulte motiver til at komme med et sobert indlæg.

Man kan simpelthen IKKE vinde en debat med "internettets altvidende hjerner", og så vælger man at klare tingene derude hvor man ser hinanden i øjnene.
Men bare giv den gas - ordet er jo ganske frit på nettet, og det allerbedste er : Du behøver ikke stå til ansvar for selv den mest platte og usande påstand.

Trådstarter har MED SIKKERHED IKKE følt at han har fået den tur han mente han skulle have, og det er ærgeligt for alle parter - men resten af dit copy-paste knaldværk, , det kan du sgu stikke op hvor solen ikke skiner.

Venlig hilsen
Simon Agerholm
Simons Put and Take
Til top
Søren Bang Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbn

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 17:05
Citat: MBM

@Casper. Problemet er jo netop at de kun kom til Malling og ikke Mallorca som lovet.
Når det er tilfældet behøver man ikke vente 3 dage og se om der ved et mirakkel kommer palmer op af jorden.
Der er uendelig forskel på 1x3dage og 3x1 dag....
Et eller to kystnære vrag gør ingen forskel når der er lovet fiskeri efter havkat.

I second that ! Thumbs Up
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 17:35
Citat: simon agerholm2

Allan T K :

Du kan åbenbart læse noget mellem linierne, som jeg ikke selv kan se.
Jeg giver et redeligt bud på et svar, og anfører at man nok ikke klarer sig 25 år i branchen, uden at levere en fornuftig vare.

Os der lever i "branchen", vælger ofte IKKE at deltage i debatter som denne - netop på grund af sådan nogen som dig, der ALTID skal finde et eller andet lurent, eller mener at vi har skjulte motiver til at komme med et sobert indlæg.

Man kan simpelthen IKKE vinde en debat med "internettets altvidende hjerner", og så vælger man at klare tingene derude hvor man ser hinanden i øjnene.
Men bare giv den gas - ordet er jo ganske frit på nettet, og det allerbedste er : Du behøver ikke stå til ansvar for selv den mest platte og usande påstand.

Trådstarter har MED SIKKERHED IKKE følt at han har fået den tur han mente han skulle have, og det er ærgeligt for alle parter - men resten af dit copy-paste knaldværk, , det kan du sgu stikke op hvor solen ikke skiner.

Venlig hilsen
Simon Agerholm
Simons Put and Take
Simon Agerholm,det er muligt at jeg kan læse noget mellem linjerne som du ikke selv kan læse,men det tror jeg ikke jeg er den eneste der kan...Jeg kan godt læse i dette indlæg at du pludselig er meget forstående overfor trådstarter,men det var du vist ikke i det indlæg som jeg kommenterede.! Og så har jeg ikke påstået noget som helst,jeg spurgte om du manglede sponsorpræmier til din næste fiskekonkurrence,og grunden til at jeg spurgte om det,var fordi du i mine øjne havde travlt med forsvarer Jan & Bo og mistænkeliggøre sandheden i trådstarters indlæg.! Men jeg kan jo have taget fejlWink
Til top
Johnni Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bulow74

Tilmeldt:: 15 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bulow74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 17:59

Man vinder aldrig herinde. deler kun vande


Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 18:01
Allan T K :

Ja, du kan sagtens have taget fejl.
Men fortsæt da ENDELIG med at finde skjulte motiver, eller ligefrem konspirationer.
At du mener at kunne læse noget mellem linierne, er udelukkende fordi du VED at jeg afholder konkurrencer sammen med J&B, og det farver så din måde at læse et indlæg på.
Ellers havde du bare læst det som et almindeligt indlæg..

Netop disse "tolkninger" af almindelige indlæg, kan man som nettrold få de mest fantastiske forællinger ud af.
Måske er det også derfor, de færreste grejbutikker gider deltage i disse debatter - for der sidder altid en eller anden ordknepper og hidser sig op til at "fortolke" ethvert skrevet ord.

Det er nettets force, alle kan mene noget, og skrive de mest latterlige påstande HELT frit,, uden at vide noget som helst, om noget som helstSmile
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 18:17
Når alt kommer til alt så har jan og bo reklameret storstilet for noget de godt vidste ikke kunne lade sig gøre og det er til grin og det kaldes at SNYDE folk!

Hvis jeg bliver lovet en tur i Simons put med lovning på min. 10 Kgs fisk i søen og jeg fanger 2-5 Kgs så er det også at snyde folk på ligefod med folk der skriver deres grej er nyt og det så ikke er det.

Lige meget hvordan man vender og drejer det så er snyd - snyd, så er den jo ikke meget længere :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 18:32
Hej Casper

Jeg svinede ikke på noget tidspunkt Peter til... Det er absolut ikke iorden at fremføre dette...

Grunden til at jeg ringede 2 gange (ikke 3 gange) var at min telefon faldt ud da jeg sad i bilen.

Det er der blev sagt var inden at jeg nåede andre udsagn/forklaringer, var at jeg selv havde valgt at tage hjem.

Da jeg forsøgte at forklare hvorfor jeg havde taget hjem, var den eneste besked, direkte citat tænk over hvad det er du siger, du tog hjem og kan ikke få penge retur. færdig...  Røret på...

Jeg var indstillet på at blive på båden, ligesom resten var indtil jeg fik af vide at vi ikke skulle overnatte ude, samt ikke fiske på vrag, og kun måtte gå 30 sømil ud... Dette var hvad skipper sagde til briefing og efterfølgene.






Redigeret af Insomniaz - 23 Maj 2013 kl. 18:37
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 18:46
Citat: casper stenfors

Hej Lars. Jeg sad tilfældighvis sammen med Peter da du ringede, dvs ikke én men tre gange, og alle 3 gange havde du lige travlt med at svine ham til ! Så at han til sidst lagde på og det forstår jeg sku godt ! Og du siger at du ikke fik det fiskeri du blev lovet og havde betalt for, men mig bekendt kørte du hjem fordi du ikke gad at vente på vejret blev til i kunne komme ud igen, jeg kan så oplyse at de kom ud igen, og de kom også ud at fiske på vrag.. Det jeg mener er at du jo heller ikke tager en "sol ferie" til Mallorca, og så tager hjem allerede dagen efter fordi det regnede første dag og så forvente at du kan få dine penge retur, sådan funker tingene altså ikke.. Og at du så yderligere hænger Peter ud som "svindler Peter" se det er forkasteligt! Du sidder og piver herinde, og fortæller kun den halve historie !
Så du mener, at Lars og de andre betalende skulle vente på,,, at Antares lige fik en tilladelse til at sejle min. 60 Sømil ud for, at de kunne komme på det annoncerede artsfiskeri eller hvad??? Faktum er, at Antares kun har en 30 Sømil tilladelse og dermed er der sgu ikke meget andet end torskefiskeri indenfor rækkevidde ---> så gu da fanden er deltagerne i deres gode ret til at svine arrangøren til.

Redigeret af Steen Kehler - 23 Maj 2013 kl. 18:47
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 19:10
Rederiet's regler/betingelser for sejlads, se: 13m/s
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 20:27
Hej Alle

Jeg er netop blevet kontaktet af Peter og fået en fin forklaring og en fin dialog.
Han var lidt kort for hovedet, da jeg ringede første gang, men der havde han ikke alle facts om turen. Dette er der blevet undskyldt for.
Sagen er hermed afsluttet på fin vis og jeg har fået tiltroen tilbage på ture med janogbo en anden gang.

Mvh
Lars


Redigeret af Insomniaz - 23 Maj 2013 kl. 20:28
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 20:35
Simon Agerholm,jeg leder skam ikke efter skjulte motiver eller konspirationer af nogen art,og det er rigtigt at jeg godt ved at du afholder nogle store fiskekonkurrencer,men det var først da jeg læste dit første indlæg,at jeg fik tanken om Jan & Bo måske var på sponsor listen. Wink 
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 11:50
Er taget på fisketur


Redigeret af fætter ål - 25 Maj 2013 kl. 22:22
Til top
per stubtoft andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
per andreasen

Tilmeldt:: 09 Mar 2013
Geografisk: lemvig
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér per andreasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 20:25
Hej Lars. nu har jeg fulgt debaten om overnævnte tråd, hvordan endte det, hvormeget fik du retur,det er jo fint nok at starte en debat hvor folk byder ind med hvad du skal gøre,og rejser kritik om det selskab der ikke levere varen,men så når der er fundet en løsning vil vi da gerne høre hvor meget du fik tilbage. MVH Per
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 23:36
Har lige gennemset denne liden intelligente tråd, hvor de samme personer igen igen giver deres alvidende meninger til kende, - imponerende, - men når så her til sidst ses en hr. Brian Olsen "svinge sig så uartigt i lianerne", så vil jeg håbe han er bekendt med injurie lovgivningen, - for var jeg udsat for så stupide angreb, skulle Du komme til at dokumenterer i byretten, - ligesom var jeg betalende annoncør i herværende fora, og skal lægge ryg til det niveau af udfald, ville jeg trække mig øjeblikkelig eller bede ansvarlige om et seriøst niveau.
m.v.h. Flemming Lundberg Petersen, Korsør. (skulle hr. Brian Olsen i lyset af dette indlæg, vise interesse i en dialog med mig, - SÅ HAR HAN OGSÅ HELT FORPASSET SIN MULIGHED P.G.A. HANS UDVISTE ADFÆRD, - SKAMMELIGT)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 23:52
Ha ha - Det er da utroligt, som alle veje herinde tilsyneladende fører til øretævernes holdeplads LOL
 
Der er da ingen tvivl om, at Jan & Bo ikke har lavet nogen bevidst banditstreg, men hvis ikke der kommer en forklaring på miseren, vil denne tråd stadigvæk stå i læsernes hukommelse i lang tid, som noget negativt om J & B. 
 
Kunne det tænkes, at "Jan & Bo" og skipperen er gået skævt af hinanden, hvor Jan & bo har bestilt en 3 dages tur, og skipper har ment at det var 3 x 1 dages tur der blev bestilt?.
 
Pengene blev jo nok betalt på forhånd til skipper, og dem har han jo nok ikke ville slippe igen, så valget har så stået mellem at tage de 3 x 1 dages "torsketur" med en flok sure fiskere med ødelagte forventninger, eller at kompensere tilbagebetale pengene af egen (J & B) lomme.
 
Det ville sku være lidt af en udskrivning og en kæmpe bet for firmaet. Det kan så godt være, at trådstarter har fået kompensation - men hvilken? Et stort holdkæft bolche måske? Og hvad med de øvrige forhåbningsfulde deltagere? Jeg var også tæt på selv at hoppe på turen, og hurrrrra for at jeg ikke gjorde. Så var der sku også faldet brænde ned. Jeg bor med det ene ben (overdrivelse fremmer forståelsen) i Øresund, så hvis jeg skal fange torsk, kan jeg bare smide en sild ud af vinduet (hov der var den sku igen LOL)
 
P/S - og jeg har ikke aktier hverken hos Jan og Bo eller i skippers båd Wink
 
Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 24 Maj 2013 kl. 23:59
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2013 kl. 00:14
Man kan vel anerkende, at kun deltagerne på turen, Skipper, og Jan&Bo´s ved hvad der var op og ned på den tur.
Trådstarter har indgået en aftale med J&B, og har udtrykt at han er tilfreds nu - så er den vel ikke meget længere ?

Jeg vil dog personligt mene, at vejen til at komme overens med en "modpart", sjældent går via en "svinertråd" på internettet.

På sin vis er det imponerende at det efterfølgende er muligt at nå til enighed, kunde & butik imellem.. 
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2013 kl. 09:23
Der er vi enige Simon,jeg tror at vi kom lidt skævt ind på hinanden i tidligere tråd.! God dag og Knæk & Bræk.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum