Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

priser på fluegrej

 Besvar Besvar
Forfatter
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: priser på fluegrej
    Sendt: 31 Maj 2013 kl. 08:18
Sad lige og kiggede lidt salgsannoncer. Jeg er lykkelig for at jeg har alt det jeg skal bruge for jeg skal ellers love for at der er prisstigninger på brugt grej på 123 for tiden. Flere varer er sat til priser dyrere end nypriserne. Checker sælgerne ikke priserne på nettet eller er det normalt for årstiden?
Blot en konstatering:)


Redigeret af nielsesmarch - 31 Maj 2013 kl. 08:21
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 08:27
Mit bud er at der er er stor forskel i priserne på grej hos grej pusherne,kommer vel også an på hvornår det er købt,og det er vel ikke alle der tjekker dagspriserne på sit grej men sælger det udfra hvad der står på deres kvittering.
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 08:29
tror du har ret
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 08:48
Citat: nielsesmarch


Sad lige og kiggede lidt salgsannoncer... Flere varer er sat til priser dyrere end nypriserne. Checker sælgerne ikke priserne på nettet eller er det normalt for årstiden?
Blot en konstatering:)
Der er altid nogle sælgere, som ikke har realitetssans i forhold til, hvad man kan få for en brugt vare, men der findes da også sælgere, som tænker "går den så går den".

I øvrigt; Du skal passe på med at stille spørgsmålstegn ved/kommentere på andre brugere og deres priser/varer, for så kommer f.eks. Rita Frandsen, Jacob Henneberg, Per Hansen, Kim M Andersen, Steffan eller N. Berthelsen bare og brokker sig og kalder dig for alt muligt.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 09:19
Skal vi tage den en gang til med fakta kontra du tror?
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 09:26
Det er frivilligt at byde ind på brugt børsen. Der er ingen tvang.
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 09:48
Citat: tolund

Det er frivilligt at byde ind på brugt børsen. Der er ingen tvang.


læs mit indlæg. jeg skal ikke bruge noget. syntes bare priserne var højere end normalt. ønskede bare jeres opfattelse. det hedder et forum :)
Til top
Johnni Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bulow74

Tilmeldt:: 15 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bulow74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 10:21

Har set ting der koster mere brugt end hvad nyt koster, skal dog siges det er prisen på restvarer eller lign der kommer derned.

Er dog enig, nogen tror sq, det bliver mere værd, af at de har haft det i hænderne, og nej ingen tvang, til at købe det...... Men igen heller ingen der tvinger os til at skrive herinde jo.


Nu vil jeg så gører det, vi alle helst vil, ud og lufte linen Big smile.



God vind

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 11:21
Hvor er du "nuttet" Steen K
Rigtig god week end til dig
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 12:22
Igen må jeg bare sige....at hvis man gider at bruge nettet, så er det så let at finde de bedste priser, frem for bare at spørge andre.
Og jeg ser ofte prisforskelle på noget nær halv eller dobbelt pris på samme vare.
Her er det især flueliner/skydehoveder hvor priserne varierer kraftigt.

/Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres