Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blink og vægt

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mhansen

Tilmeldt:: 15 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Blink og vægt
    Sendt: 02 Jun 2013 kl. 18:57
Jeg sad for sjov og vejede nogle blink og lagde mærke til at deres vægt var meget svingende og aldrig passede med hvad der stod på blinket.

Mine 20g atom blink vejde lidt over 15g og et enkelt lå lidt over 18g.
Et par 15g belone kom kun op på 12g.
osv.

Hvorfor snyder producenterne med vægten? Det kan det ikke være særligt svært at få tolerance der er mindre end 25% som på atom blinkene.

Det er trods alt ikke helt billige blink.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 19:24
Hej,
Har du krogen og springringe med når du vejer? Det lyder godt nok underligt, men det kan tænkes at det produktionsudstyr blink laves på har relativ høj tolerance...jeg vil veje et par af mine blink.
Vh. Søren
I would rather be fishing :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mhansen

Tilmeldt:: 15 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 20:35
Jep.
Blinket bliver vejet som det kommer ud af emballagen.
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 21:56
Det er godt nok en stor afvigelse, har du snakket med dem du har købt det af?
I would rather be fishing :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mhansen

Tilmeldt:: 15 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mhansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2013 kl. 18:07
Nej, jeg har ikke lige gidet gå ned i butikken fordi mine blink er for lette.

Jeg tænker det måske er et levn fra dengang blinkene blev lavet af et andet tungere materiale? Det er et gæt.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres