Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Giv mig lige et praj.......

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Giv mig lige et praj.......
    Sendt: 07 Jun 2013 kl. 21:44
En bekendt på sjælland har været ude for denne hændelse:
Mikkel Matzen Fishing
"!!! HJÆLP !!!
Min bil er i nat blevet brudt op og forsøgt stjålet!! De fik ikke bilen med, men har taget al indholdet!!!
Jeg skulle have været flere dage på søen efter sandarter, havde pakket alt i bilen i går aftes for at være klar og nu er det HELE er blevet stjålet!!! Hvis man bare kunne få fat i dem.... Nu står jeg uden fiskegrej og bil...!
Hvis i de næste par dage hører eller bliver tilbud følgende, så giv lige lyd!!

6 stk. Savage Gear Effect trigger stænger
6 stk. Savage Gear trigger stænger
2 stk. Savage Gear vertikal stænger
6 stk. Okuma Coldwater 203DLX
6 stk. Abu Ambassaduer record C6
2 stk. Okuma Citrix baitcast hjul

Garmin GPS nüvi 2595LMT

Mit Canon 600D Spejlrefleks med taske, ekstra batteri, SD kort og filter.

Min Savage Gear taske med vertikal grej (Bla. 500-600 agn, tænger, forfang, kroge samt kasse med div. blyprodukter.

En FishPond taske med vægte, fisketænger, paravaner, pandelamper, 3 ruller m. forfang ca. 50 stk.

Geoff Anderson Doser 3 camo sæt + Geoff Andorsen undertøjs sæt

Prologic sovepose med tilhørende Haglöf regnslag.

1 SG kasse med div. flåd ca. 100 stk.

5 kasser med kunstagn ca. 50 stk. (wobler, shads mv.)

DEL DEL DEL DEL DEL DEL!!!!


Deler lige denne for en kammerat fra FB... Hans navn står øverst, så kontakt ham via FB, hvis I høre eller ser noget der ude...
På forhånd tak..."
Så skulle i få tilbudt noget af den slags, kan i kontakte ovenstående på FB, eller sende mig en besked, og så giver jeg beskeden videre til den bestjålne.
Mvh
Torben
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 21:57
Føj Føj det er sgu en mundfuld at sluge det der
Hvor i landet er det sket tid med mere ?
så smider jeg det gerne på min face... Torben >!!

Håber sgu han for fat i de personer der har været så
lamfindige at stjæle alt hans grej ham Mikkel Matzen.

Ja jeg tør jo dårlig nok sige ordet østeuropæere !!
langefinger kan man vis kalde dem.

Redigeret af Mallow - 07 Jun 2013 kl. 22:01
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 22:22
Sorry for off topic
Men hvorfor slæber man 14 stænher og hjul med på en fisketur, og hvem har brig for 600 agn og 100 flåd ?
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 22:31
Citat: Hoigaard

Sorry for off topic

Men hvorfor slæber man 14 stænher og hjul med på en fisketur, og hvem har brig for 600 agn og 100 flåd ?



Kunne det ikke tænkes at manden arbejder i en grejbutik og tester halvdelen af grejet ???

Og det er vel ikke ret meget hvis man er 2-3 mand i båden
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 22:31
Surt show Torben håber Mikkel får sit grej tilbage

Redigeret af Kevin rostrup - 07 Jun 2013 kl. 22:32
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 22:54
Vil gerne lige rette lidt. Det er blevet stjålet i Horsens området.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 23:01
Ejeren af fiskegrejet har jo lavet en fiskeklub på Brøndby Strand, så jeg mener det er sket der.
CRC: Lad os endelig få spredt viden herom
Hvis jeg selv skal på en flerdagestur, har jeg så selv (desværre) den svaghed, at slæbe alt for meget med, hellere det end at komme afsted, og så opleve at man har glemt noget derhjemme når man enten er ankommet eller opdager det på halvvejen. Jeg håber bare at i det mindste noget af det finder vej tilbage til ejeren.
Mvh
Torben
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2013 kl. 10:47
Citat: TORAA

Ejeren af fiskegrejet har jo lavet en fiskeklub på Brøndby Strand, så jeg mener det er sket der.
CRC: Lad os endelig få spredt viden herom
Hvis jeg selv skal på en flerdagestur, har jeg så selv (desværre) den svaghed, at slæbe alt for meget med, hellere det end at komme afsted, og så opleve at man har glemt noget derhjemme når man enten er ankommet eller opdager det på halvvejen. Jeg håber bare at i det mindste noget af det finder vej tilbage til ejeren.
Mvh
Torben


Trådstarteren på fisketips er ikke ejeren af fiskegrejet, men en bekendt. Mikkel Matzen kommer fra Horsens området.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2013 kl. 11:08
Tak for infoen Marc Hansen
Mvh
Torben
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2013 kl. 17:09
Så lidt Torben, du er altid selv en stor hjælp for alle :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres