Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATH S3 LAKSEHJUL.

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ATH S3 LAKSEHJUL.
    Sendt: 22 Jun 2013 kl. 21:53
 hej jeg vil hører om der er nogle der kender nået til ath s3. nr 165. vor gammelt det er.
og vor mange der er lavet af dem. mvh paw holst.
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 23:45
Det kommer an på om det er et S hjul produceret i Holland eller i Danmark. Et billede ville hjælpe til at afgøre dette. 

Er knappen til klikkeren lavet i metal (sølvfarvet) eller plastik (sort)?

De danske hjul fik i nogle tilfælde serienumre der startede ved 4000. Om det var tilfældet med S serien er jeg ikke sikker på.

De danske ATH hjul blev produceret fra sidst i 90'erne og frem til ca. midten af næste årti. 
Hvis det er et hjul du har købt i Danmark, vil jeg næsten gætte på at det også er produceret her (i Aarhus nærmere betegnet, og sikkert samlet af Thorkild Damm selv).

Hvis det er et hollandsk hjul i god stand er det en del (læs: mange) penge værd. Wink

Hvis det er et dansk hjul er det ikke specielt sjældent, og også noget mindre værd en et hollandsk (samlere anser, med rette, de danske hjul for at være dårligere lavet end de hollandske). 
Du burde dog stadig kunne få en fin pris for det, hvis du tænker på at sælge. 


Redigeret af Søren. - 22 Jun 2013 kl. 23:55
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 23:53
hej søren den er lavet af metal. har du et mobil nr. så har jeg billeder af hjul på min mobil tlf, så kan jeg sende til dig.
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:03
Her kan du se forskellen på knapperne:

DANSK:


Jeg gætter på at dit hjul er i et læderetui, og ikke et neoprenetui?


Redigeret af Søren. - 23 Jun 2013 kl. 00:16
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:08
link nr 1 er der ingen hjul på.
link nr 2. er et s2.
det er et velurre etui
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:12
http://www.vintagefishingtackle.co.uk/arihartreels.htm
det er sådan et som på det link
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:16
Paw- jeg har lige rettet linket.
Om det er et S2 eller S3 har ingen betydning (det var lettere at finde billeder af S2 størrelsen), det er udformningen af knapperne du skal kigge på Smile
Der er flere S hjul til salg på dit link, nogle er danske og andre er hollandske.

En ven der er større ATH kender end jeg, fortæller at de danske S modeller startede med serienummeret 1000. 
Så det tyder på at det er et hollandsk hjul du har Smile
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:20
du skal ha tak søren.
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 00:28
Selv tak Smile
Dit hjul er nok produceret en gang i 80'erne.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 15:22
hej søren sådan ser hjulet ud.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 15:25
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres