Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline reaction frs 12,9 kl8/9

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
simuu

Tilmeldt:: 28 Nov 2006
Geografisk: Ribe
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simuu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline reaction frs 12,9 kl8/9
    Sendt: 24 Jun 2013 kl. 14:55
Nogen der ved hvor man kan prøve denne stang i dk og købe den?

Redigeret af simuu - 24 Jun 2013 kl. 15:44
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 17:10
Hey

Jeg tror at Jan og Bo har dem på lager, eller korsholm 

K&B

Mads
Til top
mick ulf nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mickn

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mickn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 18:24
Hej Anders :-)
- Jeg ved 100 % at sportshuset i horsens også har sådan en du står og mangler Wink
Mvh Mick.
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 19:58
Jeg er umiddelbart ikke helt sikker på at butikkerne har den nyeste version (men måske tager jeg fejl). Tidligere havde de kun 2012 modellen - men ikke den nyeste 2013 model.
Jeg ved godt at Reaction fra 2012 i netop 12,9 var den eneste, som brugte den nye teknologi - de andre var "blot" nye stænger, som fra 2013 er med den nye nano teknologi.

Iøvrigt virker netop den model 12'9 som et varmt emne til Skjern, Mörrum m.v.

God jagt.
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 07:14
Jeg har tidligere hørt negativt om Jan og bo, men lad det ikke være en hindring for dig at handle med dem. Men ved med sikkerhed at du både kan prøve og senere hvis stangen falder i din smag, slå en god handel af med både korsholm og sportshuset. Men god jagt efter det min fiske kammerat kaldte det bedste kasteværktøj til dato. 

Mvh Anders
Til top
mick ulf nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mickn

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mickn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 09:51
Hej igen Anders :-)
- Lige til en lille reminder holder sportshuset horsens, netop 20 % ialt butikken netop imorgen onsdag D. 25/6 - 2013, så var det jo en god mulighed for at købe stangen imorgen.
Mvh Mick ;-)
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 17:42
Blot til info: i hvert fald nogle af butikkerne har stængerne i butikkerne - men prisen (rabat eller ej) har da også fået et tryk opad i forhold til sidste år.... ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres