Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sydsjælland, kyst lørdag morgen

 Besvar Besvar
Forfatter
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sydsjælland, kyst lørdag morgen
    Sendt: 24 Jun 2013 kl. 20:37
Hej

Jeg skal til Sydsjælland (nærmere betegnet Vordingborg) i den kommende weekend og kan vist godt liste mig af sted på en kysttur efter havørred lørdag morgen/formiddag uden at konen opdager det. Jeg kender bare slet ikke området, da jeg kommer fra Jylland.

Er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at fiske lidt og have mig på slæb? Fisker mest med flue, men hvis pladserne er bedre til spin, er jeg bestemt ikke for fin til det Jeg kører gerne op til ca. en time fra Vordingborg efter det, hvis det er.

Send evt. en mail på johngadeberg@gmail.com :)

Mvh. John
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 21:30
Hmm jeg kan ikke men du kan jo tag et smut til Møn
Det er nok nåde af det bedre der fins lige ind for en times kørelse
håber der er en der kan hjælpe dig for møn er det hele være
der er masser af muligheder ville nok vælge spin til møn.

http://ifish.dk/content/fiskepladser-p%C3%A5-m%C3%B8n

Mvh
CRC

Redigeret af Mallow - 24 Jun 2013 kl. 21:32
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 21:36
Citat: nani

Hej

og kan vist godt liste mig af sted på en kysttur efter havørred lørdag morgen/formiddag uden at konen opdager det. 



Mvh. John

Hvis konen ikke opdager at du mangler i sengen om morgenen, så skulle du måske overveje i stedet at satse 100 % på fiskeriet.  LOL

/Jim.
Til top
Agge kruse Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Agge

Tilmeldt:: 18 Jun 2013
Geografisk: København V
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Agge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 22:25
Hej John..
Jeg er selv vokset op dernede omkring Vordingborg, men jeg må indrømme at det efterhånden er mange år siden jeg har fisket dernede.. 
Møn er selvfølgelig en mulighed, især østmøn, omkring klinten ellers er ulvshale også klart et besøg værd... Men du kan også vælge at holde dig lidt i lokalområdet.. bogø og området omkring bogødæmningen også et kik værd..

Kig en gang på googlemaps, hér kan du finde mange gode spots i hele storstrøm.. som knægt har jeg snorkeldykket meget omkring bakkebølle strand, det ligger lige syd for Nyråd og der er set mange store flotte ørreder gennem årene..
se stykket hér mlm. vordingborg og motervejsbroen.. det er super i waders!! http://goo.gl/maps/Dl8nw..

Skal du ud om natten og leder efter steder med god strøm, så har jeg som knægt have gode erfaringer ved langødæmningen. Dette skyldes at jeg boede lige ved siden af..
http://goo.gl/maps/HE0Ve

Håber du kan finde fiskene!!
Agge
"Jeg er ligeglad med hvem din far er, du skal ikke gå rundt på vandet!"
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 12:08
Hej John Erik. Jeg har sendt dig en PB.! Mvh
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 20:22
Mange tak for hjælpen og de vejledende svar.

@Jim: Ja det kan der være noget om Faktisk kan det være hun får lov at blive i Jylland - så jeg kan satse 100 % på de blanke. Er alligevel ikke så god til at prioritere   
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 20:26
Møns Fyr, Skilterevet, ville være mit første valg til en morgentur på denne årstid, hvis ellers vinden passer!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres