Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

glenstrup sø?

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: glenstrup sø?
    Sendt: 25 Jun 2013 kl. 23:20
vi er nogen stykker der skal til Jylland på fisketrip.
en af destinationerne er Glenstrup sø. vi har aldrig fisket der først, så hvis der er nogen der kan komme med nogen gode pladser efter gedde og aborre, evt. sø-ørred.
Og er der nogen der har et dybdekort over søen?

tak tak
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 09:47
Ingen der har nogen tips??
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
Bent Ruskjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Aquinox

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Aquinox Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 10:02
Prøv og tage kontakt til Hobro sportsfiskerforening. 
Det er dem der har fiskeretten til søen, og jeg ved de ligger inde med en masse tips og vist nok også et dybdekort.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 10:12
Citat: TincaTinca

Ingen der har nogen tips??

Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2013 kl. 11:04
Har sendt dig pm.
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2013 kl. 10:44
hej Ole!

ja jeg fik din mail, men nu kan jeg ikke finde den igen, er tydeligvis ikke helt venner med 123nu... min mail er bogregersen@hotmail.com
kan du ikke sende den igen dertil, så hører jeg af mig når vi når til Jylland næste uge!

venligst

bo g.
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2013 kl. 16:23
Har sendt to denne gang den første igen og en kun med mit telefon nummer
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jun 2013 kl. 16:46
Jeg har hørt, at der også skulle være karper og brasen, men du skal ikke hænge mig op på det, da det kun er noget jeg har hørt. Jeg har fisket i Glenstrup Sø to gange, men ikke fanget karper eller brasen. Kun et par smågedder, og aborre. Dem er der massere af
Til top
Stig Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
GITS

Tilmeldt:: 02 Okt 2012
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér GITS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2013 kl. 14:31
Hejsa,

Mht. dybdekort har jeg netop købt et over Glenstrup Sø til min Iphone. App´en hedder Lakemap (www.lakemap.nu) - det virker perfekt, over giver et super overblik over søen med dybder, fiskearter m.v. Der er også rigtig mange andre søer at vælge imellem, tjek den ud - det er en Super App at navigere rundt med, når man ikke lige kender søen Smile. Det er i øvrigt nogle store gedder i Glenstrup Sø. 

Vh Simon
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres