Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øster hurup

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Øster hurup
    Sendt: 05 Jul 2013 kl. 16:23
Hej jeg skal med familien til øster hurup en uge fra imorgen af, og så tænkte jeg der lige var plads til et par stænger og hjul :) men hva skal man satse på deroppe ? Kysten ved jeg jo er der :) dog kender jeg den ikke så hvordan fiskes den bedst af og hvad tider på dagen? og hva med søer, åer hvis der er noget inden for de 20-30km ? Tænker ørred og abborre fiskeri ? 

På forhånd tak, Mvh Nikolaj pedersen :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2013 kl. 18:56

Der er selve havnen i Ø. Hurup. Der plejer at være hornfisk hele sommeren omkring den. Sidste år fangede jeg rigtigt mange makreller på havnen, men det var i slutningen af juli/starten af august. Jeg har aldrig haft held med flade fra havnen, der skal du nok til Als Odde ved indløbet af Mariager Fjord.

Og Mariager Fjord byder på rigtigt godt havørred fiskeri efter sigende...
 
Der er op til flere put søer i området. En af dem i Ø. Hurup, to ved Hadsund ca. 10 km. der fra.
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2013 kl. 18:57
Ps. på havnen i Ø. Hurup boede der sidste sommer en odder under molehovedet - så hvis ikke fisken kom hurtigt op snuppede den dem af krogen...
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2013 kl. 00:57
Hold dig fra Putten i Hurup! Aldrig har jeg set en SÅ dårlig sø før....
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2013 kl. 08:54
Temmekigt sikkert et godt råd fra Casper. Jeg har ikke været i putten i mange år, men den er drevet af en lokal turist magnat, der ikke har meget forstand på det eller tillægger det meget opmærksomhed.
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2013 kl. 09:11
Jeg var i deres put sidste sommer. Mærkede INTET men så derimod døde halv rådne fisk som lå inde ved kanten. Thumbs Down
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2013 kl. 12:06
Der skal jeg så ikk forbi kan jeg høre :o
Det vel ikk lovligt og drive en putsø med rådne fisk ?
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down