Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rygsæk/taske

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rygsæk/taske
    Sendt: 13 Jul 2013 kl. 16:14

Hejsa alle

 

Jeg savner en rygsæk/taske til min flydering af typen Guide Line Drifter

 

Er der nogle der kan hjælpe mig med nogle forslag/link til en eller anden form for rygsæk/taske til at bære sin sammenfoldet flydering inkl. det medfølgende udstyr, som svømmefødder, pumpe. Da jeg gerne går fra bil til fiskevand i op til 3-4 km afstand.

 

Da jeg syntes det er noget bøvlet at gå med den oppustet på ryggen, da den har en tendens til at falde bagover med de medfølgende bæreseler, især i gennem skov.

 

Har ind til nu benyttet mig af den store blå bærepose fra IKEA men syntes ikke at det er optimalt.

 

Har prøvet at google, men syntes ikke at kunne finde noget.

 

På forhånd tak

Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2013 kl. 17:24
Helly Hansen Duffel Bag 90 F.eks
 
 
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 01:29
Citat: Mallow

Helly Hansen Duffel Bag 90 F.eks
 
 
Takker ser ud til at være fin til opgaven Wink
 
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 07:38
Det var så lidt den har plads til det meste den duffel og den er i top kval
plus den fåes i mange farver Wink
 
Her er der et godt tilbud jørgen 549,-


Redigeret af Mallow - 14 Jul 2013 kl. 07:46
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 10:03
Jeg går med min uden problemer, hvis du spænder et rem eller lignede på hen over brystkassen som holder remmene sammen sidder den perfekt og hvis du vil ha den til at side mere fast spænder du også bare en rundt om livet.
Ligesom de fleste rygsække/tasker hvor de store remme bliver holdt sammen hen over bryste og om livet.
Det er ligesom at gå med en rygsæk på ryggen når du får spændt den ordentligt fast.
Knæk og bræk
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 10:59
Citat: Barberen

Jeg går med min uden problemer, hvis du spænder et rem eller lignede på hen over brystkassen som holder remmene sammen sidder den perfekt og hvis du vil ha den til at side mere fast spænder du også bare en rundt om livet.
Ligesom de fleste rygsække/tasker hvor de store remme bliver holdt sammen hen over bryste og om livet.
Det er ligesom at gå med en rygsæk på ryggen når du får spændt den ordentligt fast.
Knæk og bræk
Lyder som en  god og billig løsning, men det er bare ikke så fedt at gå med en oppustet ring, når man går i gennem en del skov, og der rager grene og kviste ud over den smalle skovsti.
 
Men takker for tippet Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres