Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aborre Søer

 Besvar Besvar
Forfatter
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aborre Søer
    Sendt: 20 Jul 2013 kl. 09:10
Hej Alle

jeg søger nogle søer i Frederikssund/Storkøbenhavn hvor jeg kan tager knægten med ud og spinnefiske efter aborre, og hvor bestanden ikke vil lide overlast ved at han for lov til at tage 1-2 aborrer med hjem til spisning.

Jimmi
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2013 kl. 15:32
Hvor pokker skulle aborre-bestanden tage skade af at du spiser et par stykker??
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2013 kl. 22:25
Jeg tror at du roligt kan tage 5-7 Aborre med hjem, uden at arten lider overlast. Hvis der er en eller to fiskearter som en sø næsten ALDRIG vil løbe tør for, er det Aborre og Skaller. De kan leve i en bassin, bare der er føde nok. Snakker om erfaring, det med bassinen LOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum