Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Enø og Karrebæksminde området

 Besvar Besvar
Forfatter
D Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rejen

Tilmeldt:: 06 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rejen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Enø og Karrebæksminde området
    Sendt: 24 Jul 2013 kl. 20:53


Med flue og spinn. Jeg har tænkt mig at gennemtrawle området her i sensommeren og til efteråret, men jeg fandt området en smule uoverskueligt da jeg var ude og spejde i dag.Er der nogle lokale eksperter der har lyst til at kaste et par hotspots i nakken på mig så jeg i det mindste kan få mig en entusiastisk start på mit fiskeri i det sydsjællandske ?Alt fra Næstved - Korsør er velkomment.Kan i ha en bragende fed sommer :DMvh D.PS multe spots tages imod med kyshånd - Send evt en pm





Redigeret af Rejen - 24 Jul 2013 kl. 21:09
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 22:14
Hej,

Du kan til at starte med tage Enø på sydvestsiden. Faktisk kan du fiske hele vejen fra broen og ned til Enø Overdrev. Den første del er nok ikke nem at komme til lige pt pga de mange sommerturister i området ud for sommerhusene. Men længere nede skulle der være lidt mere luft.

Ellers er der inde på "fastlandet" lokaliteter som Vesterhave, Karrebækstorp, klinterne neden for Klinteby, kysten henne under Bisserup, det meste af sydsiden af Glænø, Lille Sevedø sydøst for Stigsnæs, Ørnehoved nordvest for Stigsnæs, begge spidser omkring udløbet af Skælskør Fjord samt flere pladser videre op mod Korsør.

God fornøjelse!

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres