Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp G4 eller G3

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp G4 eller G3
    Sendt: 30 Jul 2013 kl. 12:09
hej jeg skal have nye Waders
men kan ikke bestemmer mig for hvilken en af dem
så derfor vil jeg gerne hører ris og ros til de 2 modeller

evt hvis i skulle kende til et sted hvor de er på tilbud
hører jeg gerne det også
Mvh Henrik Larsen
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 12:22
Hej Henrik !
Med risiko for at dumme mig her, så tror jeg den største forskel på disse 2 super waders (har selv begge, bruger G4 med lynlås i Norge, og G3 på kysten herhjemme) lidt med antal lommer, og om de flere lags goretex går over skidt højde eller ej ?
Jeg ville uden betænkelighed vælge G3, hvis ikke du skal have en lynlås model, eller bruge de ekstra lommer !
Nå ja når jeg nu tænker mig om, så er bæltet på G4 også lidt kraftigere, men som sagt alle disse ting er efter min opfattelse uden den store betydning ?
Når mine ikke kan længere (har fungeret nu i 7 år), køber jeg de samme igen !
 
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 12:28
G4 er 5-lags i skridt og på bagen
G3 har kun 5-lag til op på lårerne.

G4 er kommet i en version med forbedret åndbarhed så model 2012 kan købes for ca. 4000 hos Capricorn i Sverige.

Har ikke set den på tilbud herhjemme.

Se evt. den test sonm Yellowstone Angler har lavet. Her vinder G3 med G4 på en 3. plads.

Den nye Orvis med svejsede sømme kommer ind på en fin 4. plads.

Den koster 2800 hos Go-Fishing og 2000 i UK.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 12:43
Jeg stod i samme situation da jeg skulle vælge. Jeg valgte G3 fordi jeg befandt mig bedre i dem, G4 syntes jeg er for stive og jeg kunne ikke se et behov for de ekstra lag op til måsen.
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 15:10
Knæk og bræk
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 18:00
tror måske at det bliver G4
Mvh Henrik Larsen
Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jul 2013 kl. 19:03
Hej
Har lige fået et par g4z, og sveden der kommer når man tænker på prisen, kan ikke komme gennem nogen membram LOL

Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2013 kl. 11:35
har lige fået et par G3 og da jeg skal bruge dem i herre størrelse var der en del at spare ved at få dem hjem fra USA... og vi taler en besparelse på 2500 i forhold til normal prisen i DK.

men det er et par rigtig fede waders og har lige "boet" i den i en uge i Norge.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2013 kl. 02:04
Hvis ikke jeg havde det problem at G4 ganske enklet ille laves i XXLk dvs ekstra lange ben, ja så havde jeg 100% et par af dem i stedet for de G3 ere jeg har måtte nøjes med at købe netop på grund af det ekstra lag i rumpen ...Det er rart at have når man skal sidde ned ind i mellem Wink

Redigeret af Søder - 08 Aug 2013 kl. 02:05
/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres