Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UL spinnehjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Andreas Ladefoged Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Andreas Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2005
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andreas Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UL spinnehjul
    Sendt: 02 Aug 2013 kl. 22:56
Hej.

Jeg er på udkig efter et nyt fastspolehjul til UL stangen fordi mit gamle ABU cardinal er ved at stå af.
Det skal være med frontbremse, budget max 700-800 kr. Og max 5,2:1 i udveksling.
Har i nogle gode bud? Begrund gerne dit forslag.

Jeg har kigget på følgende:


På forhånd tak for hjælpen.
VH Andreas


Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2013 kl. 23:26
det er lidt svært for hvordan ligger dit budget ? det er to modsatte priser men er du 
villig til at give lidt mere?

hvis du er kan du få et shimano rarenium CI4 1000FA har selv haft det til kyst/å i str. 4000 og det kører virkelig helt fantastisk, lækkert design, UTROLIG let og holder virkelig godt!

Jeg vil tror du skal op i 1200-1300 hvis du køber det i tyskland men det er virkelig os et hjul af format. Bestemt et kig værd. :)Exage er et fantastisk hjul til prisen uden tvivl. Det kører også ok, men lad være med at prøve rarenium først og så exage ;) Det andet har jeg ikke prøvet da jeg kun er til shimano, håber du kan bruge mit svar :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2013 kl. 00:19
Penn eller shimano, daiwa

Men hvorfor ul hjul ? En shimano rc-gtm str 2500 er virkelig fin på feks en savagegear troutizimo 0-7 eller Abu vendetta 5-15 eller berkley Series one, shimano lesath osv osv osv
Et allround hjul som også fåes i str 1500
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2013 kl. 00:30
Du har slidt dit gamle Cardinal op skriver du. Hvis hjulet er et af de rigtige Cardinaler dvs af svensk oprindelse, har det jo immervaek holdt minimum +30 aar Saa hvis jeg var dig ville jeg da overveje den Cardinal 52'er der pt er paa auction :-)

mvh
Peter
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2013 kl. 09:32
Hvis du er villig til at ofre omkring 1.500 kr., så er dét her hjulet, du skal ha'!

http://www.protackle.dk/Shop/info.htm?catid=65&articleid=7210487

Redigeret af Bo Schødt Kluxen - 03 Aug 2013 kl. 09:37
Til top
Andreas Ladefoged Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Andreas Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2005
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andreas Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2013 kl. 10:39
Tak for svarene, måske skulle jeg kigge nærmere på det shimano rarenium Smile
Mit slidte cardinalhjul er sådan et fra østen et sted, men det har gjort det ok.
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2013 kl. 12:33
Ellers kan jeg på det kraftigste anbefale shimano technicum. Det kan tit findes omkring en tusse. Eller det nye shimano Aernos. Grejonline har det til 999..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres