Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Ekkolod

 Besvar Besvar
Forfatter
rasmus petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rasmus.kok

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: egå
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmus.kok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt Ekkolod
    Sendt: 05 Aug 2013 kl. 14:05
Hej allesammen.
 jeg står og skal bruge et nyt ekkolod da mit gamle garmin er stået af. Jeg har en garmin 720 kortplotter med topo dk , Så Jeg tænker ikke jeg skal have en kortplotter med ekkolod; Da jeg også har hørt ekkolodet i en kombination ikke er så god som på en fishfinder. ekkolodet skal bruget til søens rovfisk og kystnært fiskeri. Prisen tænker jeg skal være under 5000.-  Kom gerne med nogle bud.
På forhånd tak rasmus... 
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René Jespersen77

Tilmeldt:: 20 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René Jespersen77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 15:27
Hvis du vil spare lidt mønt, og kan nøjes med 5 tommer skærm, så vil jeg varmt anbefale et Garmin Echo 550 C. Det fåes til lige under 3000 og skriver fabelagtigt!
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 15:49
Til top
Freddi Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Team Mette Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2005
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Team Mette Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 20:31
Hej
Se her
http://www.smaabaadsklub1.dk/salg/salg_detaljer.asp?Item=13462

freddi
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2013 kl. 09:13
http://www.smaabaadsklub1.dk/salg/salg_detaljer.asp?Item=14801
Til top
rasmus petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rasmus.kok

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: egå
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmus.kok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2013 kl. 10:13
tak for de gode input, tror umidelbart garmin eko 550 passer til mit behov..
Men jeg har ikke så travlt så jeg kigger lidt mere på tingene..
 
Til top
benjamin møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
carpzoom

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carpzoom Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2013 kl. 14:55
køb et kode eller et furuno lod de slår garmin mm. med længter .... og de er til at få til de pengeBig smileWink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres