Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Regnbue ørred til fiskefars?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Regnbue ørred til fiskefars?
    Sendt: 16 Aug 2013 kl. 22:22
Hej alle sammen.

Ved ikke hvor jeg skal ligge dette emne så håber det passer ind her.

Jeg har lige fanget en pæn regnbue ørred igår og vil prøve noget andet end at proppe den ind i ovnen i staniol. Så jeg tænkte, kan man bruge fisken til at lave fiskefars af? Kunne rigtig godt tænke mig at kaste mig ud i den fiskefars junglen :P

Og hvis den kan bruges skal ALLE ben så ud af fisken eller?
Til top
Dennis Birnbaum Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Beum

Tilmeldt:: 17 Mar 2008
Geografisk: harte
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Beum Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2013 kl. 23:50
Du kan sagtens bruge ørred til fiske deller dog skal det blandes med lidt hvid fisk så som torsk brosme lange kulmule etc. eller en god slat bacon ellers vil det blive for tørt når de bliver stegt. Om du tager alle ben ud er helt op til dig selv men de vil stadig være der når de bliver til deller med mindre du fint hakker dem men når de nu skal hakkes kan du med lidt "skils" skære benende helt væk med kun lidt kød spild

Mvh Dennis
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2013 kl. 11:24
Bland fisken med 1/3 rejer - det er også ganske ok :)
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 10:16
Godt nok er dette forslag ikke til fars, men kan varmt anbefale denne ret, det smager mums!!
 
 
/Hans-jørn


Redigeret af Fluefisker - 18 Aug 2013 kl. 11:40
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 10:33
Dit link henviser til en tom side på 123nu.dk?
Mvh.
Michael L.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 10:52
Citat: Michlar

Dit link henviser til en tom side på 123nu.dk?
Mvh.
Michael L.
Man skal være logget ind som ""aktiv bruger"" for at kunne se det Wink
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 11:07
Citat: Fluefisker

Citat: Michlar

Dit link henviser til en tom side på 123nu.dk? Mvh. Michael L.

Man skal være logget ind som ""aktiv bruger"" for at kunne se det Wink


Stikker du mig ikke lige dit login og password, for jeg får en tom side selvom jeg er logget ind som aktiv bruger

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IPN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 11:08
Linket fungerer ikke, selvom jeg er logget ind. Beklager.
Mvh. Ivan.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 11:15
Okay!!! forsøger lige en gang mere, må åbenbart ha givet den forkerte adr. undskylderWink
 


Redigeret af Fluefisker - 18 Aug 2013 kl. 11:39
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 12:59
Citat: Beum

Du kan sagtens bruge ørred til fiske deller dog skal det blandes med lidt hvid fisk så som torsk brosme lange kulmule etc. eller en god slat bacon ellers vil det blive for tørt når de bliver stegt. Om du tager alle ben ud er helt op til dig selv men de vil stadig være der når de bliver til deller med mindre du fint hakker dem men når de nu skal hakkes kan du med lidt "skils" skære benende helt væk med kun lidt kød spild

Mvh Dennis
 
At man skal blande hvid fisk i en fedtfinne for at undgå at den bliver tør, det er du simpelthen nød til at uddybe. Er det fordi du mener at fedtindholdet i torsk er højere end i regnbue?
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 13:45
Skær filet af din fisk og hak den fint med en kniv.
 
Bland det med;
 
Forårs løg - dild - æg - en sjat fløde - citron - salt - peber og så ellers bland mel i indtil at konsistensen er til frikadeller. Steg i ren olie. 


Redigeret af Nikolaj Kolding! - 18 Aug 2013 kl. 14:27
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2013 kl. 22:43
Citat: Fluefisker

Godt nok er dette forslag ikke til fars, men kan varmt anbefale denne ret, det smager mums!!
 


 

/Hans-jørn

Virker fint her
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres