Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oprydning!

 Besvar Besvar
Forfatter
chris Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aachris

Tilmeldt:: 06 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aachris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Oprydning!
    Sendt: 16 Sep 2013 kl. 09:39
Her i weekenden gik Jeg en runde med spinne stangen i Utterslev mose og forsøgte mig med lidt popper frøer.

Det var en grim oplevelse! der var et svineri af rang, jeg samlede majs dåser, ølflasker, fiske liner og engangsgrille flere steder og fik det fjernet. :oops: :evil:

Jeg ved ikke hvordan man får det ændret eller hvem der sviner men som lystfisker bliver man nok ikke mere populær.
og for os der fisker i "bymæssig bebyggelse" er det et problem med den opførsel.

var det en ide med fiskebetjente/opsynsfolk og måske dermed en åbning af kommunale/statslig vande??

hva sier i ?

(det blev til 1500g esox i åkanderne)
Til top
Jason Wolf Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
zalle

Tilmeldt:: 15 Apr 2013
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zalle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2013 kl. 20:02
Det er så f...... nederen med folk der smider deres affald! Det er desværre ikke et enestående tilfælde, kan jeg så afsløre. Synes ofte jeg ser mit fiskevand nær/i byen være en halv losseplads. 
Tror ikke på at overvågning kan lade sig gøre rent økonomisk. Til gengæld synes jeg roligt man kunne sætte mere fokus på oprydningen omrking fiskevand. Kan man rydde op langs en motorvej, kan man også rydde op ved en sø..! 
Desuden synes jeg der er alt for få skraldespande der hvor jeg fisker, som er et meget kendt spot ellers..
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Sep 2013 kl. 23:17
hvorfor SKAL der være skrælle spande?? hvorfor tager folk ikke bare deres affald med hjem igen??? det koster ALLE skatteyder, af skulle vedligeholde/tømme disse. Folk er generelt nogle svin..
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2013 kl. 14:37
Hvorfor skraldespande !! det siger sig selv jo men det er bare ikke alle der kan finde ud af at bruge dem !! men der nu nogle som generelt ikke kan finde ud af det om der så er skraldespande op eller ej ! De lære det aldrig for så hadde de gjort det for lang tid siden ! og det er dem der skal slåes hård ned på !

Redigeret af Mallow - 17 Sep 2013 kl. 14:39
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres