Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når virkeligheden svare til drømmene!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Når virkeligheden svare til drømmene!!
    Sendt: 03 Okt 2013 kl. 11:06
Hej Alle

En klog mand har engang sagt, at lykke er " når virkeligheden svare til drømmene "

Sådan en oplevelse har jeg lige haft hos Hvidover sport da jeg her på siden kom i kontakt med Carsten Faber ang. mit Ambassadeur! Noget frustreret ringede jeg til Carsten i morges kl 9.00 og han sagde at jeg bare skulle komme ud i forretningen så vi sammen kunne skille hjulet ad og få en kop kaffe! 4 sekunder efter jeg havde mødt Carsen Faber og Poul Ribbo havde de lokaliseret problemet og Carsten hentede den reservedel der skulle til! I mens drak vi kaffe og nørdede om ambassadeur hjul!
10 min efter jeg var kommet, var mit hjul fikset og jeg var blevet klogere samtidigt med at jeg havde fået en både hyggelig og professionel snak med Carsten og Poul!
Jeg håber så inderligt at en butik som denne, kan bestå i disse pressede tider med nethandel og finans krise, det er ganske enkelt så lang tid siden at jeg har oplevet en så stor hjælpsomhed og service at jeg kan komme i tvivl om at det er noget jeg har drømt! Men den er sgu god nok !!! Takker mange gange Hvidover Sport
Vh
Henrik


Redigeret af HSJ - 03 Okt 2013 kl. 11:26
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 11:09
Thumbs Up
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Christian Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianO

Tilmeldt:: 24 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 11:09
Sikke en dejlig solstråle historie..Thumbs Up
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 11:11
Hej Henrik
Hvor er det dog bare dejligt at læse en positiv historie i dette forum.Thumbs Up
og ja, jeg har også fået ligende god betjening i Hvidovre Sport

SmileN
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 11:28
Kan kun nikke genkendende, der er aldrig problemer nede i sporten
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 12:04
Husk det næste gang i trykker "gå til indkøbskurv" i jeres netshop Wink
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 15:54
Nååååå - Det er jo ingen nyhed - den slags hændelser er hverdagskost hos Hvidovre Sport
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 16:53
Jo da - Georg Gearløs og lille hjælper, løser de fleste Hjul problemer.
På kanten af det døde hav
Morten Andersen

Til top
Keld Skytte Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keld P.

Tilmeldt:: 02 Aug 2006
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keld P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 17:33
Udover at Hvidovre sport har en super service, så vil jeg også påpege at Poul er Damarks kønneste sportshandler, sådan titulerede han sig i hvert fald, når han var i røret, til landets første specialbutik for fiskegrej, nemlig Sport centrum i Odense.
Keld Skytte.

www.nordfynsknaturfoto.dk
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2013 kl. 13:35
Clap
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres