Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vandtæt æske til blink?

 Besvar Besvar
Forfatter
Uffe Laust Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
uffe-laust Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér uffe-laust Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vandtæt æske til blink?
    Sendt: 03 Okt 2013 kl. 12:23

Hej!

 
Er der nogen der har et forslag til en vandtæt blinkæske, som ikke er større end at den passer i brystlommen, og kan rumme de 5-10 blink/woblere (7-18g) + et par ophængere, der til lejligheden er udvalgt.
Jeg er efterhånden træt af at skylle alle blink i æsken, trods jeg kun har brugt et par stykker, pga. dyb vadning eller høj sø.
 
Mvh. Uffe
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 13:02
Jeg ved Plano har nogen "rigtige". Om de sælges i dk ved jog dog ikke. Dem jeg har købte jeg i USA.
www.lionfish.dk har nogle beregnet til GULP - de kan måske bruges?
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 13:07
Denne her ville være et god bud: 
http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat198-Grejkasser,-S/side2775-Plano-4648.html

Det eneste du ikke må tage fejl af er at modellen på hjemmesiden er vist med den gamle model med et enkelt hængsel, men modellen de har i butikken er den nye med 3 hængsler:

Mvh Nick


Redigeret af Nick_is - 03 Okt 2013 kl. 13:10
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 13:17
Yes...det samme som hos Lionfish. Men i det store udland fås de også med rum-inddeling :)
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Agge kruse Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Agge

Tilmeldt:: 18 Jun 2013
Geografisk: København V
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Agge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 14:37
Denne er godt nok ikke vandtæt, men størrelsen og ruminddelingen gør den intet mindre end genial! Der er otte rum på "bagsiden" med plads til div. fluer, kroge, perler og hvad man ellers plejer at slæbe med sig.
http://www.planomolding.com/product.php?BCCID=140&PID=699

Jeg vil anbefale at du kigger nærmere på siden, der findes utallige kvallitetsæsker fra plano, både vandtætte og ikke vandtætte.
Du kan sikkert bede din lokale grejpusher om at bestille dem hjem.
Agge
"Jeg er ligeglad med hvem din far er, du skal ikke gå rundt på vandet!"
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 15:19
Jeg bruger denne her, selvom den måske ikke er beregnet til fiskegrej Big smile
Og den virker fint for mig : http://www.biltema.dk/da/Fritid/Friluftsliv/Bekladning-og-beskyttelse/Vandtat-og-stodsikker-boks-49507

Redigeret af snøvledk - 03 Okt 2013 kl. 15:20
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 21:15
Jeg tror i det lange løb du vil fortryde brugen af en 100% vandtæt æske. Du vil med garanti opleve større problemer med rust og anløbet endegrej, især hvis du kommer til at lægge et stykke fugtigt endegrej i æsken og glemmer at åbne den når du kommer hjem.
Har selv været indkaneret spinnefisker og har altid kæmpet med problemet. Jeg valgte i sin tid dog den modsatte løsning og skaffede nogle æsker som var godt ventilerede, eller også borede jeg selv en masse huller i æskerne.
Den løsning synes jeg gav meget bedre resultat end de alt for tætte æsker.
En anden fordel var at det var utroligt nemt at skylle sine endegrej når man hjem. Det var bare at holde hele kassen under vandhanen og så lægge den til tørre

Jesper Rasmussen

Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2013 kl. 21:31
www.Toko fiskegrej.dk har de bedste æsker,der passer i brystlommen og de er vandtætte og de er billige og billiger jo flere du køber omkring de 6-7kr stykket jeg har købt over 100 stk og de virker og er gennemsigtige med/uden rumindeling prøv dem,de får kun STORE +++++++ herfra det sønderjydske.........<")))><(

MVH/B.Runge
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2013 kl. 12:31

De har godt nok nogle billige bokse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres