Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Neoprensokker

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Neoprensokker
    Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:10
Hvem laver de største neoprensokker til at have uden på sine stockingfoot waders for at beskytte selve foden, og hvor kan de evt. købes ?

Ps. de skal være rigtigt store *S*

Jesper Rasmussen
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:16
Hej Jesper

Købte nogle i sportsdress måske vision, bruger 47 i sko og har flere lag sokker i mine waders og ingen problemer med at kune være i de omtalte neopren sokker!
vh
Henrik
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:24
Simms laver helt sikkert nogen store nogen, men så er prisen sikkert også derefter ( som den altid er ved Simms;-) men vision laver nogen som er nemmere at komme i, for det er tit det jeg synes er problemet og ikke så meget at de er for snævre i foden. Men prøv at kigge på visions, de kan sikkert fås flere steder, men ved at korsholm har dem. 

Mvh. Anders
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:27
Hej Jesper.

Prøv evt at kigge ebay igennem.

http://search.eim.ebay.dk/?ev=&elc=-2&kw=neoprene+socks&ect=
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:33
Simms er kun i børnestørrelser, Visions lyder spændende, men de opgiver kun størrelsen til XXL og der er kun oppe omkring juniorstørrelse, hvis det er en kineser der har designet dem.

Har du evt noget lidt mere konkret omkring dem de kan passe med str. 47 fødder *S*

Jesper Rasmussen
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:37
Hej Jesper

Køb et par vision, et sådan par har jeg haft i mange år (mindst i 10år) de var billige og det er de stadig  ---- 99kr  hos bla Korsholm. 

De er tynde og nemme at komme i  og fås i xxl.

Håber det er stort nok til dig Big smile  : http://www.korsholm.dk/dk/vision-cover-sock.html


Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 21:44
Kan se at du har lagt svar ind imens jeg skrev mit indlæg til dig.

Jeg har lige tjekket mine for hvad str de er, men det er slidt af !

Men jeg mener at det er str  L og det svare til 43-44
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2013 kl. 22:02
Har vision i str xl og bruger normalt 44/45 og der er plads god plads.
Til top
Erik Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Prüsse

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Prüsse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2013 kl. 13:31
Hej Jesper

Du kan rolig købe dem fra Vision i XXL. Jeg bruger også 47 er der er god plads. 
Mvh. Erik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres