Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fundne Wileyx Solbriller med styrke

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fundne Wileyx Solbriller med styrke
    Sendt: 19 Okt 2013 kl. 21:46
En bekendt har i dag fundet et par Wileyx solbriller med styrke.
Dette er et par meget dyre briller for den uheldige.
De er fundet ved Simons PogT.
Kan man oplyse farve, styrke eller andet der kan bevise ejerskabet kan de hentes hos ham.
Del gerne med alle i kender.
Mvh
Torben
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2013 kl. 22:07
Go stil !
(Det eneste rigtige) :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jens Bursell Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens Bursell

Tilmeldt:: 02 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens Bursell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 07:13
Hej - de er mine - jeg tabte dem sidste lørdag - tusind tak fordi du har lavet dette opslag. De er +4,25 med bygningsfejl - og jeg kan sende dig fuld dokumentation for synsprøver mm hvis du giver mig din e-mail og tlf. Du kan få fat i mig på 30 70 02 36

Mvh - Jens Bursell
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 10:59
Citat: Jens Bursell

Hej - de er mine - jeg tabte dem sidste lørdag - tusind tak fordi du har lavet dette opslag. De er +4,25 med bygningsfejl - og jeg kan sende dig fuld dokumentation for synsprøver mm hvis du giver mig din e-mail og tlf. Du kan få fat i mig på 30 70 02 36

Mvh - Jens Bursell


Hej Jens,
Dit svar er sendt videre til finderen, som enten kontakter dig direkte, eller også får du bedsked, når jeg hører fra ham.
Mvh
Torben
Til top
Jens Bursell Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens Bursell

Tilmeldt:: 02 Apr 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens Bursell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 11:02
Hej Torben

Tusind tak :-)

Mvh Jens
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 14:31
Velbekomme, finderen kontakter dig direkte.
Mvh
Torben
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 15:58
Sådan.
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 18:01
Længe leve ærlighed og 123lysfisker forum   
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Okt 2013 kl. 18:45
Med de hinkesten, der er isat, så skal man sgu være noget synshandicappet for at kunne bruge dem (siger en brillebruger her) :-) hehe...


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres