Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Langkawi - Malaysia

 Besvar Besvar
Forfatter
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Langkawi - Malaysia
    Sendt: 23 Okt 2013 kl. 17:55
Skal til Langkawi i starten af november og vil høre om nogen har erfaring med fiskeri der. Alt har interesse lige fra kyst-flue til deep sea fishing. Kom med nogle gode tips!
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 06:53
Er der ingen der har erfaringer med fiskeriet i Malaysia?
Til top
Morten Ankersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenmorten

Tilmeldt:: 28 Jun 2010
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenmorten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 09:30
Hej Bendtsen

Var på Langkawi for et par år siden, men var desværre ikke ude at Fiske. Husker det ikke som et fiskemekka, men er sikker på du sagtens kan komme ud med snøren. Der er helt sikkert nogle deep sea ture du kan komme på, men plejer at være ret dyre med mindre du kan teame op med nogle stykker, da det er hele båden du betaler for.
Mit råd er nok at tage det som det kommer når du kommer derover, og så spørge de lokale. Selvom du måske kan finde nogle steder der skilter med fisketure, er det bare med at spørge sig frem - f.eks hvis du ser en restaurant hvor de griller frisk fisk hver dag. Hør dem hvor de får deres fisk fra, og om de ikk kender en der kan tage dig med ud. Havde nogle super fiskeoplevelser på min asien-tur, og de fleste af disse blev arrangeret via lokale, hvor jeg endte med at tage ud med en enkelt lokal fisker, der så tog mig rundt med håndline på hans egen båd hel dag for få penge. Primitivt, men super super oplevelser, og at fange sådan en stribe tun på håndline er en helt speciel oplevelse.

Håber det kan bruges

Mvh
Morten
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 12:47
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 20:48
Tak for svarene. Jeg har fundet lidt på nettet om fiskeri efter GT med popper og flue som lyder spændende. Nogen der har erfaring med dette, da det ser ud til at grejet er noget anderledes end hvad vi bruger på vores breddegrader?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum