Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dødsulykke

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dødsulykke
    Sendt: 24 Okt 2013 kl. 12:18
Kan det være rigtigt at man kører for stærkt samtidigt med at man sidder og sms`er og kører tre børn ihjel og så slipper med en bøde ??

http://www.dagens.dk/nyheder/tragisk-trafikdrab-kan-kun-udl%C3%B8se-b%C3%B8destraf
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 12:32
Ja, for i "gerningsøjeblikket" var hans forseelse kun at han kørte for stærkt.
Moderen i modkørende bil (med børnene i) overholder ikke sin vigepligt, ifølge de i artiklen vedhæftede indlæg.

Intet bringer børnene tilbage, og familien er for altid ødelagt. Men i retssystemet kigger man på omstændighederne for ulykken.

Det er trist og tragisk, og jeg tror bestemt ikke at den mandlige chauffør er stolt af situationen. Men vi har et retssystem som udmåler straf udfra forbrydelse.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 12:38
ja det er jo desværre en yderst kedelig sag, og hvert barn og voksen der slås ihjel i trafikken er et for meget..

Efter min mening er en bødestraf som sådan på sin plads, efter min mening er han altså sendt nok i medierne som den der slog 3 børn ihjel.. han skal resten af livet leve med dette, uagtet at det nu en gang var hende der svingede ind i hans vognbane..

Vi har nogle regler der gør at når nogle slås ihjel i trafikken, skal modparten altså tiltales for manddrab... og så er der flere ting som afgør om det skal være bøde eller fængsel..

var sagen den, at han var på mc og hun havde lavet samme nummer, og han var slået ihjel.. ja så sad hun altså ved anklagebænken i dag..

kan konstatere at hans facebook er fyldt med gid du var død, og hvad folk ville gøre ved ham hvis det var deres børn... alt sammen er en reaktion på denne
http://www.etcetera-magazine.dk/lasseburholt/



Redigeret af René H.N. - 24 Okt 2013 kl. 12:43
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 13:39
Syntes bare det er forkert manden kører 125 km/t på en 80 km/t vej og der i sekunderne op til ulykken foretages en sms to stk lovovertrædelser

Og at han så bagefter sigr han ikke har skyld i noget

Jeg kender ham ikke og har ikke skrevet på hans facebook side

Jeg er kun meget forundret over at det kun fremkalder en bøde
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 14:22
Jeg forsvarer ikke manden, men i sådanne sager overvejes skyldsspørgsmål nøje, der må vel ligge til grund at moderen ikke overholdt vigepligten derfor har moderen mere skyld end den modkørende, moderen blev ikke sigtet alene af den grund at man mente hun var straffet nok.
Michael Nielsen
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 17:42
Er helt med på, hvad du føler omkring den ulykke Kevin..., hvis det var ens egen familie der var blevet ramt af en "bilist" der begik flere lovbrud.., kørte for stærkt + sms.., så må vi vel gå udfra, at vedkommende ikke fulgte særlig meget med i trafikken ?
 
 Moren til de tre børn overser den anden bilist i hendes venstre sving.., men prøv-lige selv at køre 85 km/t og så sætte farten op til 125.., så går det altså rigtigt meget stærkere og samtidig laver du lige et par sms´r.., er sikker på at moren til de tre børn, blev overrasket, over hvor høj fart, den anden bilist kom med!!
 
Som jeg ser det.., ville der ikke havde været en "dødsulykke" hvis han havde overholdt fart grænsen og ikke lige skulle sende et par sms´r !!
 
Leif P  
 
   
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 19:06
En bil der hamrer ind i siden slår formentlig også ihjel
ved 80-90 km/t.

Hvis man overser , så overser man vel?

Hun har vel næppe set bilen, og tænkt...

"Det kan vi sku godt nå", med børn i bilen...

Tragisk sag uden tvivl og det kan ikke forsvares !

Der er jo en grund til man skal vige.

At han kører så meget hurtigere gør det da kun nemmere
at holde sin vigepligt da man tydeligt kan se om folk kører
80 eller 120+ medmindre det var i et sving.

Alt i alt 2 bilister der har overtrådt loven de eneste uskyldige
er desværre de børn det gik udover og det er fandme synd.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Ole Bjørn Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oleh72 Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oleh72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 19:22
Skal 123nu.dk nu også til at være platform for folkedomstolen og den offentlige mening i almindelighed i sager, der INTET har med lystfiskeri at gøre?!??

Hvorfor skal sådan en sag diskuteres netop her; der er sgu da spam nok på nettet i almindelighed - og den slags emne-forurening hører sgu ikke hjemme i et lystfiskerforum! Der findes jo adskillige fora på nettet til den slags diskussioner; eksempelvis Nationen på Ekstrabladet. Go boys, go!Dead

www.eb.dk/nationen

(og ja, jeg er HELT klar over, at der sidder en masse mennesker derude, der vil benytte dette indlæg som afsæt for at diskutere diskussionen (og, naturligvis, min person) i denne tråd - hvilket netop er tilsigtet. Go again boys, go! Wink)

Venligst,
Ole


Redigeret af oleh72 - 24 Okt 2013 kl. 19:25
Venligst,
Ole
__________________
In theory theory eguals practice - in practice it doesn't
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 19:32
Du har såmænd helt ret Ole :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 19:47
Jeg har selvfølgelig fuldt sympati med familien der har mistet 3 børn, men som Ole skriver, så hører det ikke hjemme herWink
Vh.  IJ
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 20:31
@Ole bjørn hansen

Nu er tråden oprettet under "uden for emne/snik snak"
Til top
Ole Bjørn Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oleh72 Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oleh72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 20:38
OK Smile
Venligst,
Ole
__________________
In theory theory eguals practice - in practice it doesn't
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2013 kl. 22:13
Trist historie for begge parter, men der er ingen grund til at svine manden til, jeg ville nødigt være i hans sko
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 07:14
Citat: Kevin rostrup

Syntes bare det er forkert manden kører 125 km/t på en 80 km/t vej og der i sekunderne op til ulykken foretages en sms to stk lovovertrædelser

Og at han så bagefter sigr han ikke har skyld i noget

Jeg kender ham ikke og har ikke skrevet på hans facebook side

Jeg er kun meget forundret over at det kun fremkalder en bøde


så vidt jeg kan læse mig frem til, har han modtaget to sms op til ulykken.. Det er altså ikke ensbetydende med at han har læst dem er det Confused


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 08:15
125 km/t på lendumvej er meget,der er nok en grund til at det er en 80 km/t vej


""Hvis tiltalte ikke havde kørt med så høj hastighed, var påkørslen enten slet ikke sket eller var sket med meget færre skader til følge. Bilinspektøren har lavet beregninger, der viser, at tiltalte har en afstand på 70 meter, da Citroën Berlingo'en begynder at svinge. Det skal lægges til grund, at tiltalte har været 70 meter væk, da svingningen sker. For havde han kørt med lavere hastighed, så kunne han som minimum have bremset ned og begrænset ulykken"""

KILDE:http://www.bt.dk/krimi/anklager-om-sindal-ulykken-farten-slog-ihjel


Forstår slet ikke hvorfor 125 km/t på lendumvej ikke kan ses som vanvidskørsel
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 09:03
Jeg har på fornemmelsen at du taler, ud fra du er far og derfor kan forstå tabet af et barn.. jeg er selv i samme situation, og jeg kan sagtens tænke på at hvis det overgik min lille familie..

men jeg har samtidig den lille tanke, ville vi få noget ud af han kom ind og sidde..

Han har selvfølgelig kørt for stærkt, meget for stærkt endda.. men vandvidskørsel tolkes vel som kørsel uden hensyn til andre og deres liv og helbred.. Han har nu engang ikke kørt over i modsatte vejbane eller kørt over for rødt..

derudover er sagen jo også "mærkelig" fordi hun også skulle være tiltalt, men fordi hun har mistet tre børn har man ikke tiltalt hende..

så et civilt søgsmål på over 1mio kroner, og bødestraf, samt at han for evigt er stemplet som idioten der slog 3 børn ihjel.. Han skal resten af livet leve med det der er sket, og synes du ikke det er straf nok han skal gå rundt resten af livet og frygte at han en dag møder en af dem som truer ham med død og vold??
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 09:08
Citat: oleh72

Skal 123nu.dk nu også til at være platform for folkedomstolen og den offentlige mening i almindelighed i sager, der INTET har med lystfiskeri at gøre?!??

Hvorfor skal sådan en sag diskuteres netop her; der er sgu da spam nok på nettet i almindelighed - og den slags emne-forurening hører sgu ikke hjemme i et lystfiskerforum! Der findes jo adskillige fora på nettet til den slags diskussioner; eksempelvis Nationen på Ekstrabladet. Go boys, go!Dead

www.eb.dk/nationen

(og ja, jeg er HELT klar over, at der sidder en masse mennesker derude, der vil benytte dette indlæg som afsæt for at diskutere diskussionen (og, naturligvis, min person) i denne tråd - hvilket netop er tilsigtet. Go again boys, go! Wink)

Venligst,
Ole

Thumbs Up
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 09:30
samme dag som disse 3 børn desværre mistede livet skete der faktisk en anden ulykke, som var ganske identisk med denne.. med undtagelse af at modkørende var en motorcyklist
http://jyllands-posten.dk/indland/trafik/ECE5728401/motorcyklist-draebt-i-ulykke-ved-saltum/

Hvad blev enden på denne sag, ja jeg ved det ikke, for den er jo uinteressant fordi det er en på mc, og ikke 3 små uskyldige børn.. Skal denne bilist også hænges ud på nettet, diskuteres om han skal i fængsel osv??


med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 10:49
@Rene

Nu har jeg ikke på et eneste tidspunkt hængt manden ud,jeg valgte en artikel uden hans navn (bevidst),din artikel du linker til har hans navn.

Jeg er bare negativt indstillet til dommen der blev 8000 kr i bøde og en betinget frakendelse af kørkortet,for at have kørt 125 km/t på en landevej der ikke er en lige men snoet og bakket mindre landevej.Og derefter kostet 3 mennesker livet,havde han kørt de lovpligtige 80 km/t var ingen mennesker omkommet.

Redigeret af Kevin rostrup - 25 Okt 2013 kl. 10:53
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 11:26
@Kevin-->>

jeg har heller ikke skrevet du har hængt manden ud, men se på hans facebook, se nationen på EB.dk osv..

han er hængt ud så mange steder, at hans liv vel aldrig bliver det samme..

jeg har stadig den holdning, at denne sag kun er stor fordi der er 3 børn der desværre mistede livet for tidligt.. Det er spændende og gør at vi vil læse om den..

der var i april måned en mand på 75 år, kendt for hjerteproblemer der slog barn, mor og farmor ihjel.. den sag har vi aldrig hørt andet til end at han kørte 150 km/t fordi han fik et ildebefindende

http://nordjyske.dk/nyheder/spaedbarn--mor-og-farmor-draebt-i-ulykke/2591f3be-c739-424b-b9d6-e270a7dc9366/112/1513#/0

der jeg vil hen, er egentlig at lad nu manden få lov og få et liv igen.. han er dømt, både af domstolene, men værst af alt er han dømt af folket.. dømt til at han aldrig skal glemme den dag, altid skal mindes om det, altid skal frygte at der en dag er en der vil gøre alvor af truslerne om vold og drab på ham Cry
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 11:42
Rolig nu Rene´.. Tror vi har forstået hvad du mener om den sag.. Kevin lå et link til.
Men at det ligefrem skulle føre til vold og drab..., tror jeg sgu lige kæden hoppede af der!
 
Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 18:01
Kevin er du ansat i politiets tekniske færdselsafdeling?

Hvordan kan du på noget som helst grundlag
udtale dig om hvor vidt folk kan dø / ved 80 km/t!

Specielt i en specifik sag.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 18:05
Hvis ellers min matematik er korrekt så er forskellen på hvor lang tid det tager at tilbage lægge 70 meter med 80 eller 125 km/t ca. 1 sekund = konen har haft ca. 3 sekunder eller 2 sekunder til at lave sit venstre sving = ikke noget jeg ville gøre, selv hvis jeg havde 3 sekunder. hvis man køre ca. 80 drøner man derud af med ca. 22 meter pr sekund og ved 125 km/t ca. 34 meter pr sekund.
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 18:18
hold nu kæft!!!. find et andet forum!
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 18:27
Citat: Steffan

Kevin er du ansat i politiets tekniske færdselsafdeling?

Hvordan kan du på noget som helst grundlag
udtale dig om hvor vidt folk kan dø / ved 80 km/t!

Specielt i en specifik sag.


Hvis du nu tog dig den tid det tager og læse igennem linket jg havde lagt op tidligere så er det en bilinspektør der har udtalt det.Dr er ingen grund til at komme med flabede kommentarer
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 846
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 18:34
Citat: kano3

hold nu kæft!!!. find et andet forum!


Det var et meget sagligt indlæg i en tråd der er oprettet uden for emne,Var det noget du havde begrundet længe ?
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 19:02
er du ikke inde under  fiskeri generelt!!  mvh.steen.
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 19:04
ok det kan jeg godt se.   yndskyld!!!!
Til top
peter jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pja

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2013 kl. 21:48
Er dette et forum omkring fiskeri og natur så land os holde det til dette Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum