Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktions-forvirring, sidste øjeblik

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktions-forvirring, sidste øjeblik
    Sendt: 03 Nov 2013 kl. 19:46
Sidste øjebliks-bud blev hos mig forpurret pga et stort Facebook-ikon, da jeg skulle logge ind og skrive mit bud (selvom jeg troede jeg var logget ind)

Det var jeg så ikke, og det "kostede" mig så denne gang en skydeline.

Er der andre, som oplever samme fænomen? At I tror I er logget ind, og alligevel ikke er.

Jeg ser det også i forum, her er jeg heller ikke logget ind, selvom jeg har trykket på "login" øverst til højre (eller deromkring).

Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2013 kl. 20:03
det er relativt ofte jeg har bøvl med at skulle logge ind både 
2 og 3 gange, desværre...
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2013 kl. 20:21
jeg har ikke oplevet problemet. Jeg er logget på hele tiden...bruger firefox - måske det kunne have noget at sige???
Til top
Jan Hollænder Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tyvfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tyvfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2013 kl. 21:19
Jeg kan heller ikke forstå at man skal logge på når man skal oprette en auktion eller sætte noget på brugtmarkedet, selv om man er logget ind.
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2013 kl. 22:47

Ingen log-in problemer her men blev til gengæld også "snydt" for en auktion da jeg modtog mail om at jeg var blevet overbudt mere end en halv time efter autionen var slut.

Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres