Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bindetråds holder

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bindetråds holder
    Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:36
hej

Min gamle bindetrådsholder er ved at være fyldt, så jeg står overfor at skal have en ny .. jeg kan bare ikke finde den .. og det SKAL være en magen til :-)

Den er lavet af træ, den er rund og aflang (ligesom et stort rør), der er et hjul i hver ende som du kan dreje på, for så at kunne tage trådene ud af en slidse .. selve inderhjulet er "pakket ind" i en holder af plexiglas .. har desværre ikke noget billede af den pt., men hvis der skulle være en venlig sjæl, der evt. ved hvor man kan købe sådan en, må i meget gerne sige til


Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 16:33
Hej Ørde

Er det denne her du leder efter?
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 18:25
Ja, LIGE præcis!!
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 19:28
jeg tror nok at jeg købte den her
http://www.sportfish.co.uk/wooden-spool-safe.html

Synes dog ikke, at jeg gav så meget for den. Det kan være, at det er et andet sted. Men du kan bruge linket til at finde den andre steder. Pøj pøj.

Det er for resten vildt, du kan fylde den helt op. Min er kun halvt fyldt
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 21:12
phew .. ja, den er sgu halv peberet .. husker ikke at have givet andet end en 300 kr. for min .. tror endda 250,- ..

Gik amok i Finland og polen, så tager det ikke så lang tid at fylde sådan en sag op ;-)
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 22:09
Hvad med denne adr:


Den koster kun 45$ = ca.250 kr.
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 22:12
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 22:31
den er ligeså fantastisk .. men vi kommer over 80 kr, og det er USA, så der er risiko for at der ryger told på og alverdens skidt .. men ellers et rigtig fint alternativ!!
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 22:38
Værsgo Ørde: http://castersonlineflyshop.com/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=dispenser&x=34&y=11
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 22:45
I Danmark!: http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat664-Opbevaring/side3671-Fly-Furniture-Spool-Safe.html
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 23:31
Undskyld mit kl 22:38 svar. Havde ikke opdateret siden! Men håber kl 22.45 kan bruges
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down