Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra hm+

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra hm+
    Sendt: 28 Nov 2013 kl. 21:02
Hejsa nogle med efaringer med denne stang ? er det en stang i den for billige ende, hva med hmx´en er der nogle med erfaringer der også ? :D 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 21:06
jeg har den i en tohåndsudgave og det er en udmærket stang som den første tohåndsstang. Kender den ikke i enhåndsudgaven
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 21:10
Jeg har en #6 9' stående i Hobro du er velkommen til at prøve
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 21:11
HM+ er en fin stang til begynder/øvet, eller hvis man ønsker en stang, der ikke kræver præcis timing for at kastene lykkes - OG - den kan udmærket få linen ud på 25+ meter. Har selv haft den i #7, anvendt sammen med Scierra HMT WF line. Fin stang til prisen
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 21:12
Tænker jeg vil et smut i lystfisk imorgen og prøve mig lidt af med de forskellige de har derude , men kunne være folk havde nogle store Minusser ved stængerne og måske ville fraråde køb :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 22:37
Jeg har en HM+ i #5, #6 og #8. Jeg synes det er rigtig gode stænger til pengene. Dog er finish på stangen ikke alt for god. 
På tilbud har de kunne findes til ca. 500 - 700 kr.

Dennis
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2013 kl. 13:16
Hm+ stængerne er noget af det bedste dubkan få i det pris segment! Rimelig let kastet uden at stille for store krav til kasteren. Hmx er også super lækre... hurtige kliklinger der kaster rigtig fint!

Mik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres