Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste running line til kysten..

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste running line til kysten..
    Sendt: 08 Dec 2013 kl. 21:47
Hej alle,

Jeg fisker enhånds flue på kysten.. Primært uden kurv..  Lige nu bruger jeg en vision flydende runningline... 

Til jer som ynder at gå uden kurv.. Hvad bruger I af runningline? Hvad er den bedste i jeres øjne?

Mvh
Søren
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2013 kl. 21:57
Gul Stren 0.45.

Fedtet ind så den flyder, i samarbejde med en Flexi Stripper.

Købes via fiske-ven i USA, en spole med 2400 meter. Når skidtet krøller, laver knuder, driller, klipper jeg ca. 10 meter af, binder skydehovedet på igen og fisker videre.
Jeg spoler 70-80 meter på mit hjul, så skal jeg umiddelbart ikke tænke på ret meget andet end at fiske.

Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2013 kl. 23:21
Samme her! Gul Stren forever!!
Til top
Preben Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Preben99

Tilmeldt:: 10 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Preben99 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 07:10
Jeg bruger zpey 0.28 den flyder helt af sig selv så jeg behøver ikke fedte den ind hele tiden.
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 07:35
kan det ikke købes her i danmark? eller EU
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 08:20
Citat: soren72

Hej alle,

Jeg fisker enhånds flue på kysten.. Primært uden kurv..  Lige nu bruger jeg en vision flydende runningline... 

Til jer som ynder at gå uden kurv.. Hvad bruger I af runningline? Hvad er den bedste i jeres øjne?

Mvh
Søren

Prøv at lave en søgning om emnet på forum, du vil blive overrasket over hvor mange forskellige meninger der er! Wink
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 10:08
ja, der er mange meninger om running line, det kan virkelig lykkes at blive forvirret på et højere niveau, jeg har ikke selv fundet en jeg trives med, men en linekurv er besværlig.
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 11:55
Næ Bo - en linekurv er guld :) Jeg kaster ikke nødvendigvis væsentligt længere med en balje halvt omme på røv.., men kaster samme længde meget lettere. Og så kan jeg lettere gå at fiske fra land eller lavt vand uden at linen hænger i alt muligt. Det er min oplevelse, men det tager lidt tid at vænne sig til den. Blæser det meget, ryger den om på(/under maven) og så tages der ind med begge hænder.

Skydeline: Jeg er kommet frem til en monofil til de lette klasser stænger og noget coated til de lidt tungere. Monofil linen skal være rimelig ny hele tiden, så hellere en billig, som bliver skiftet ud jævnligt.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 12:08
Jeg er heller ikke den store fan af linekurve, men jeg overvejer at prøve en flexistripper som er meget kompakt i forhold til en balje.

Hvis man udelukker irritations elementer som strøm og at linen kan flyde væk, så tror jeg ærligt talt ikke at man kommer meget længere end måske 2 meter længere med en linekurv. Det er en gang reklame fis at du får MARKANT længere kast. Det skal butikkerne jo sige. De har en 600kr linekurv de meget gerne vil sælge dig.
Hilsen Kim.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:12
Jeg ville nødig undvære linekurven, som vel har fulgt mig i godt og vel tyve år, men jeg har også en Flexi-stripper, der dog ikke så tit kommer i brug, da der efter min mening ikke skal så meget vind til, for at linen blæser af den.
Hvis linen ligger i vandet, i stedet for at ligge i en kurv, så giver det klart længere kast, - du skulle prøve det Kim, hvis du kun får 2 meter mere, så er der noget andet galt!

Når man er på vej hjemad, er kurven også god at samle div. efterladenskaber op i, - her dur stripperen slet ikke! Angry
Mvh
Henning
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:25
Så kunne det være for dokumentations skyld at målebåndet skulle frem og så måle om der reelt er den MARKANTE forskel.
Jeg tror ikke på at der er en MARKANT forskel. Husk at foretage testen under normal fiske situation da græs målinger ikke kan bruges til ret meget ved vandet.
Hilsen Kim.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:40
Hej Kim

På græs gør det ingen forskel om der bruges pindsvin, opvaskebalje, badekar eller ingenting. I vand gør det

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:42
Nemlig.
Hilsen Kim.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:47
Citat: Kim Krikau Jensen

Nemlig.

Og da det som regel er på vand der fiskes, - så er forskellen markant! Wink
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:52
Det er jo påstand mod påstand, så det er jo op til den enkelte om det har den store betydning. Grejhandlerne vil i hvert fald blive glad hvis du synes den er
Hilsen Kim.
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 13:59
Hej Kim

Jeg kaster markant længere med linekurv end med flexistripper eller uden.
Jeg ved det fordi jeg har prøvet.... Gør dig selv samme tjeneste, Du finder sikkert et andet resultat

Mvh
Lasse, nej jeg sælger ikke linekurve.
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 14:12
Citat: Kim Krikau Jensen

Det er jo påstand mod påstand, så det er jo op til den enkelte om det har den store betydning. Grejhandlerne vil i hvert fald blive glad hvis du synes den er

Du kan åbenbart ikke overbevises! 
Men så må du jo prøve selv, og det behøver ikke koste så meget som du taler om, den kan købes her http://linekurv.dk/ for kr 299- inkl. fragt!

Men jeg tror der kan være flere tomme øldåser i den fra Orvis.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 14:16
Jeg kan slet ikke undvære min linekurv de steder jeg fisker på kysten. Man undgår det besvær med at filtre linen ud af dvs. forhindringer. Sten, tang og lignende. Man skal lige vende sig til baljen. Jeg har også en stripper og vi blev aldrig perlevenner når det blæste en smule.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 14:32
Jeg har en linekurv. Jeg bryder mig bare ikke om den. Jeg har flere gange lagt linen ved siden af kurven når jeg har lavet lang indtagning og skudt linen fint ud igen. Men nogen MARKANT forskel længde mæssigt gør den ikke for mig. Den holder linen fri af vandet, så den ikke flyder væk og laver alt mulgigt, men derudover, så er den irriterende stor.
Så kan vi jo så diskutere om fisken ikke også ser fluen selvom den skulle lande 2-3 meter kortere og sådan kan man blive ved.
Hilsen Kim.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 14:45
Bruger Ken Sawada`s   Shooting Line 25lb. Den gule i den røde æske.

Jeg bruger også baljen og kaster mærkbart længere med den, ingen tvivl om det Wink

Og som Henning er inde på kan den rumme en del tomme øl-dåser, men det er desværre IKKE nogen jeg har drukket men nogen jeg har samlet op efter div skov-SVIN Confused
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 16:42
Drenge vil i venligst holde jer til emnet, tak Smile  Ellers kan man bare starte sin egen tråd.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:03
Ja far, undskyld far
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:16
Citat: Henning

Citat: Kim Krikau Jensen

Nemlig.

Og da det som regel er på vand der fiskes, - så er forskellen markant! Wink

Det er nemlig rigtigt Henning.

Men nu skal du tænke på, at der er nogle herinde som mest bruger fluestangen på græsplænen. Wink


Mvh

Jim.


Til top
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:42
Jeg bruger Scierra Tactical Kevlar running line på kysten, hvilket virker fint for mig.

Bruger den med et 16 grams skydehovede. Linen renses naturligvis efter behov. 
Jeg har ikke problemer med, at linen krøller når den er taget ind, og den "skyder" ganske fint!
Desuden bruger jeg en linekurv, så jeg ikke går og træder i linen.

K&B
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:56
Jeg bruger Zpey's grønne homofil skydeline, og den virker fortrinligt, efter over et års brug. Det er så vidt jeg ved den dyreste på markedet, men det er penge, som er givet rigtig godt ud IMO!
 
Kan se at Tactical Kevlar linen også er nævnt i tråden. Er der andre end mig, som oplever at den synker for vildt?
 
Rasmus
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 19:02
Gul Stren. Verdens bedste skydeline til prisen ;-)
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 19:21
Rasmus - 

Jeg bruger kevlar-linen, men kombinerer den altid med et INT skydehovede, og bruger altid linekurv, så jeg har faktisk ikke rigtig bemærket det... Det skal dog siges, at jeg ikke har prøvet den i strømvand...

/Rasmus
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 19:58
Hvor finder I gul Stren 0,45? :)
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 21:22
http://www.ebay.com/itm/Stren-Original-Monofilament-Fishing-Line-20-Lb-2400-Yd-Hi-Viz-Gold-FREE-SHIP-/380747081999?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item58a64b690f
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 22:49
Ærgeligt de ikke laver 30  lbs (ca 0.50 mm) mere i hi-vis gold. Den er ellers sygeligt god til enhånds-spey-laksefiske. Har dog heldigvis "lidt" på lager. 
Til top
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 02:02
Hvorfor lige den gule Stren? Er den anderledes end de klare/blå ?
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 07:26
Citat: Skarvbassen

Ærgeligt de ikke laver 30  lbs (ca 0.50 mm) mere i hi-vis gold. Den er ellers sygeligt god til enhånds-spey-laksefiske. Har dog heldigvis "lidt" på lager. 


Jeg har 2000 meter af den, hvis nogen mangler.
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
michael ditlev hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hansenvr6 Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2011
Geografisk: 8410 rønde
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenvr6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 07:48
Citat: Rlassen

Jeg bruger Scierra Tactical Kevlar running line på kysten, hvilket virker fint for mig.

Bruger den med et 16 grams skydehovede. Linen renses naturligvis efter behov. 
Jeg har ikke problemer med, at linen krøller når den er taget ind, og den "skyder" ganske fint!
Desuden bruger jeg en linekurv, så jeg ikke går og træder i linen.

K&B




jeg har prøvet scierras kevlar runningline. og fandt den meget meget sart over for koldt vand coadningen krakkelerede og kunne trækkes af i store flager. 3 forskellige fra 2 forskellige butikker, så den holder jeg mig personligt fra..
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 16:45
Til Thomas Hansen: Det gule er afgørende meget mere synlig og dermed stressreducerende. Ikke fedt at stå og "lede" efter linen mens du fisker  - især ikke i dårligt lys/nat.
Til Michael Jørgensen: Har sendt en personlig meddelelse til dig!
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 18:08
Citat: Skarvbassen

 
Til Michael Jørgensen: Har sendt en personlig meddelelse til dig!


Har svaret dig ;-)
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2020 kl. 08:36
En gammel tråd!

Er det stadig en god skydeline sammenlignet med, hvad der er på markedet?
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2020 kl. 22:45
Rio outbound Short shooting head og running line I et, fortrinlig kombination.

Henrik
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2020 kl. 00:24
hvordan er formen på den hi-vis gold line i snakker om, er den rund eller oval ?
husk 1 flue i vandet er bedre end 10 i boksen
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2020 kl. 06:45
Stren hi-vis gold er en god gammel monofil nylonline som er beregnet til spinnefiskeri, den er derfor rund.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2020 kl. 11:51
Homofil LOL
Mvh Finn
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Maj 2020 kl. 21:29
Stren Hi-Vis Gold i 0,45mm. Hvor kan man få fat i den?

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum