Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vade støvle

 Besvar Besvar
Forfatter
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vade støvle
    Sendt: 15 Dec 2013 kl. 23:01
er der nogen der kender disse vadestøvler og om de er værd at inverstere i
Wink
http://www.korsholm.dk/dk/simms-rivershed-boot-aquastealth-spiked-2.html
Kaj Lynggaard
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 23:04
Her er link

Kaj Lynggaard
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 23:47
Kender kun modellen uden spikes. Har fungeret ganske udmærket i snart 6 år!
Næste støvle bliver også en Simms - denne gang model Guide. Også uden spikes.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 08:28
Kender ikke den model, men har selv Simms Guide med spikes og jeg vil uden tøven vælge samme model igen. Spikes kan jeg slet ikke undvære, der hvor jeg fisker er der sten og hård bund.
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 09:31
Har brugt dem i flere år og de er nok de bedste jeg har brugt, med spikes
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 11:58
http://www.korsholm.dk/dk/simms-rivershed-boot-aquastealth-spiked-2.html
jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert men mit link viker ikke så prøver igen

Kaj Lynggaard
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:06
Linket er til simms, men det er en støvle fra korkers der bliver vist ??. Hvilket ikke forbavser mig. Korsholms hjemmeside er elendig.
Til top
Kaj Lynggaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kajfly

Tilmeldt:: 15 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kajfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:08
Det er korkers støvle jeg gerne vil have 
Kaj Lynggaard
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:20
har brugt Korkers de sidste 4 år og de er dejlig lette at have på.
Syntes Simms er alt for tunge og stive at have på. næsten som en skistøvle Wink
Bruger mine Korkers ved åen og har ingen problemer med dem
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:34
Der er efter min mening osse en MEGET væsentlig forskel, hvad der kan anbefales, afhængig af, hvordan du fisker....
Jeg har selv Simms Guide med vibram sål. En ret tung støvle - og ja, osse ret stiv, men en dag, hvor jeg havde glemt noget oppe i bilen og skulle gå 1,5km tilbage igennem skoven, satte jeg stor pris på, at det ikke var en tynd støvle uden støtte osv.
Fisker du meget stillestående, er det imo hamrende ligegyldigt, hvislken støvle du bruger.
Men går du meget og/eller fisker du ved klipper - både over og under vand - så invester i en støvle, der både beskytter omkring anklen imod slag samt giver den stabilitet/stivhed, som skal til for at kunne færdes sikkert uden at vride rundt på foden.
Mht sålen - igen er der forskel på, hvor du fisker. I åen, på sandbund, tang, klipper?
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:38
Det er netop derfor jeg er så glad for mine simms, de støtter og beskytter mine ankler, når man vader på en stenet kyst. Jeg kender ikke en korker.
Til top
yves hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yves

Tilmeldt:: 12 Aug 2001
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yves Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Dec 2013 kl. 12:40
Kokkers vaderstøvler er dejligt let... Og deres soler er et rigtig god ide og virker... Jeg selv ejet sådan et par støvler, desværre dengang, havde de nogen små problemer... Så jeg købt, Simms Rivershed, hvor jeg er glade for dem.
Men den dag, mine støvler er slidt, vil jeg vender tilbage til Kokkers støvler. Dem kunne jeg li, de var fede.
Hilsen Yves
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum