Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

simms zipit boot 2

 Besvar Besvar
Forfatter
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: simms zipit boot 2
    Sendt: 01 Jan 2014 kl. 14:07
Er der nogen derude der kender en butik i dk som har disse?
Mangler en pris ide i dk.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 14:28
Kender dem ikke, men du kan finde dem magen til i butikker med dykkerudstyr. Jeg har selv købt dem her, til brug med finnerne til pontonbåden.

http://www.scubadirect.dk/shop/stoevler-seac-pro-1757p.html
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 15:40
Det er simms jeg skal bruge:). Og det er der masser af gode grunde til. Hvordan kan du sige de er magen til når du ikke kender den? 

Redigeret af nielsesmarch - 01 Jan 2014 kl. 15:44
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Jepsen

Tilmeldt:: 28 Jan 2013
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jepsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 16:19
[QUOTE=nielsesmarch] Det er simms jeg skal bruge:).

Jan&Bo har dem, så smut bare derhen og køb dem.

/Morten
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 16:28
Det var mest et dansk prispunkt. Men fornemt takker:)
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 18:18
Øhh zipit 2 har de da ikke?
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 18:26
Rolig nu, det var da ikke for at fornærme dig, at jeg foreslog dykkerbutikker. Men jeg vil tro du kan finde en lignende model ved at gå på opdagelse på de sider. Men der står jo ikke Simms på siden.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Jepsen

Tilmeldt:: 28 Jan 2013
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Jepsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 18:31
Citat: nielsesmarch

Øhh zipit 2 har de da ikke?

Det har de sørme ikke !!

Umiddelbart burde prisen være den samme.

Den står til ca. 80 $, ligesom den gamleSmile
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 20:02
Citat: tolund

Rolig nu, det var da ikke for at fornærme dig, at jeg foreslog dykkerbutikker. Men jeg vil tro du kan finde en lignende model ved at gå på opdagelse på de sider. Men der står jo ikke Simms på siden.
Fornærme? Ikke forstået:)
Uanset så produceres dykkerstøvler til et lidt andet formål.
Dykkere skal ikke gå i 10 timer i træk på flats og koraller. Simms bootien har en fantastisk komfort på det område når man sammenligner de to. 
Og du har helt ret i at der skal stå simms på min fiskebeklædning:)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 20:12
Niels altså din fiskesnob ! ;)


Der skal stå SAGE ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 22:11
Niels jeg tror du skal prøve og se på dykkerstøvlerne. Dem jeg har, er med fast sål og jeg mærker intet, selv om jeg går på muslingebanker. Du kan finde dem med alle mulige typer sål. Dykkerne går også på flats og koraller på vejen ud til deres dyk. Men det er jo ikke Simms
For øvrigt så kan jeg se de der Simms har samme pukkel over hælen, som begge mine dykkerstøvler. Jeg tror det er til at holde remmen til finnerne på plads.... undskyld, jeg skal nok holde min mund nu.
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 22:46
Er der nogen der har prøvet den slags til fiskeri fx i norske elve. De ser ud til at være nemme at komme i og af - måske de osse er til at få fæste med på de glatte sten? (Jeg skøjter lidt for tit rundt på Vibram m eller uden studs ;-)
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jan 2014 kl. 22:47
Har prøvet en del dykkerstøvler som virker hårde og smalle i pasformen. Simms støvlen har fået stor ros for komfort i deres. Prisen bliver den samme. Køber dem i usa
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 11:54
Citat: Skarvbassen

Er der nogen der har prøvet den slags til fiskeri fx i norske elve. De ser ud til at være nemme at komme i og af - måske de osse er til at få fæste med på de glatte sten? (Jeg skøjter lidt for tit rundt på Vibram m eller uden studs ;-)
Det tør jeg næsten love dig, at det bliver en dum og smertefuld oplevelse.
Din ankel kommer til at vælte rundt og din fod er slet ikke beskyttet nok.
Vibramsålen er lavet til glatte sten og er mere skridsikker end bootien, så hvis det ikke dur, bør du checke om de er slidt ned eller kigge dig om efter en anden sål.
Mht at komme ind og ud af dine støvler, kan du jo overveje en vadestøvle med boa system.
Men booties er fine på kysten i sommeren!:).
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 12:48
Hej.
 
En kommentar til Vibram sålerne:
Vibram såler er komplet ubrugelige til glatte sten ved/i en Norsk elv!
 
Udfra et miljø synspunkt var Simms' stop for filtsåler sikkert en god handling(filtsåler kan ved det at de holder på microorganismer lettere overføre farlige ting fra en elv til en anden)
..men udfra et fisker synspunkt en brøler af rang! - det har Simms nu også lært og der er igen filtsåler på programmet. (vi mangler stadig at få erstatningsfiltsåler - men det kommer sikkert)
 
Lidt bruger info om såler:
Filt, er det eneste der virker på glatte Norske sten - men de er så også komplet ubruelige ved en dansk å med græs og mudder på bredden! Her virker Vibram sålerne derimod perfekt.
Ved kysten kan filt gå - men Vibram er bedre.
 
..Altså mindst to vadestøvler ! (og for "tropedyr", tre - med skoene denne tråd omhandler)
 
Søren
 


Redigeret af skn - 02 Jan 2014 kl. 12:50
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 15:09
Citat: tolund

Niels jeg tror du skal prøve og se på dykkerstøvlerne. Dem jeg har, er med fast sål og jeg mærker intet, selv om jeg går på muslingebanker. Du kan finde dem med alle mulige typer sål. Dykkerne går også på flats og koraller på vejen ud til deres dyk. Men det er jo ikke Simms
For øvrigt så kan jeg se de der Simms har samme pukkel over hælen, som begge mine dykkerstøvler. Jeg tror det er til at holde remmen til finnerne på plads.... undskyld, jeg skal nok holde min mund nu.

De bliver sikkert også lavet samme sted ude I østen et eller andet sted
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres