Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danske Fiskebilleder

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
poulsen12 Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér poulsen12 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Danske Fiskebilleder
    Sendt: 07 Jan 2014 kl. 23:21
Godaften alle lystfiskere.

Jeg har synes ofte der har været mangel på et sted på facebook hvor, at man hurtig kunne dele sine/sit fiskebillede.
Derfor har jeg oprettet siden Dansk Fiskebilleder.
Konceptet det går ud på, at hver dag vil der blive uploadet billeder af danske fiskere. Vil man selv have et billede på siden er det ikke sværere end blot at sende et billede under privatbeskeder på Facebook. 

Dette var kun en idé til hvordan i hurtigt kunne dele jeres fiskehistorie eller billede med andre fiskere. - Og også hvordan i let kunne se andre fangster og historier på facebook. 

Hvis i finder det interessant kan i besøge siden via linket nedenfor.
https://www.facebook.com/

Mvh.
Os fra Danske Fiskebilleder
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2014 kl. 23:34
du linker blot til facebook, og ikke en specifik side på facebook!
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2014 kl. 03:51
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
poulsen12 Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér poulsen12 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2014 kl. 09:08
Jeg beklager det forkerte link :-)

Men tak til Kim for at være hurtig på tasterne :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres