Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fletliner fra tackle.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Lindsay Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allanlindsay

Tilmeldt:: 19 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allanlindsay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fletliner fra tackle.dk
    Sendt: 09 Jan 2014 kl. 22:58
Hej 


Overvejer at købe fletline hos onlineshoppen tackle.dk 


Er der nogen der har erfaringer med denne line? 

Den er jo ret billig, så den passer godt på SU-økonomien! Tongue


På forhånd tak

Mvh. Allan 
<-- Klik og se min blog!
Se fiskebilleder på min Instagram
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 09:52
Hej Allan

Jeg kender ikke den pågældende line. Jeg har et par gange købt billige fletliner fra Kina, og jeg tror den line du linker til er Kinesisk. Min erfaring med disse liner er følgende:

Tykkelsen kan godt være lidt ujævn, men styrken har vist sig at være ok.

Dem jeg har prøvet er løst flettede og har en ret ru overflade. De suger vand og gør ret stor modstand når man kaster.

Farven smitter af og forsvinder ret hurtigt.

De er meget billige, ofte omkring 50kr for 300m inkl. forsendelse på ebay.com.

Jeg vil ikke bruge dem til spinnefiskeri, men jeg bruger dem som bagline på fluehjul, der fungerer de fint. Til spinnefiskeri sparer jeg ved at købe bulk spoler af Power Pro, det er en udskrivning i første omgang, men billigt i længden. Generelt er line og kroge det sidste jeg sparer på, det skal simpelt hen være i orden.

Men du kan jo prøve linen, og melde tilbage om den er ok.

Mvh. Peter
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 10:05
PS: hvis du køber en fletline fra Kina, så vælg en som er prissat til max. 80kr, så slipper du for moms og toldbehandlingsgebyr på 160kr.

Power Pro bulk spoler er der flere som har i DK, f.eks. jof.dk. Power Pro er behandlet så den ikke suger ret meget vand. Spiderwire Stealth er også glimrende.

Mvh. Peter
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 10:27
Jeg kender ikke linen, men har tidligere købt Billig flet en enkelt gang. Det blev også sidste gang.
Den var så løst spundet at det kunne være det samme.

Jeg erfarede at man får hvad man betaler for
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres