Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Odense å

 Besvar Besvar
Forfatter
jakob kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snebjørn

Tilmeldt:: 27 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snebjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Odense å
    Sendt: 29 Jan 2014 kl. 12:43
Hejsa.

Kan nogen fortælle mig om fiskeri efter Gedder i odense å i vintermånederne, er tilladt? Har lidt svært ved at forstå om fredningen blot gælder ørred fiskeri eller om den gælder generelt for åen.

Mvh
Jakob  
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2014 kl. 12:48
åen er totalt lukket 
Til top
jakob kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snebjørn

Tilmeldt:: 27 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snebjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2014 kl. 12:57
Ok tak for info :) 
Til top
jakob kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snebjørn

Tilmeldt:: 27 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snebjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2014 kl. 13:01
Jeg skal bruge de næste par dag i Odense og ville gerne ud med snørren, har dog ingen bil. Så nogen forslag til hvor jeg kunne tage hen? (Ville helst afsted efter gedder, men andet kunne også gøre det :D)
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2014 kl. 14:40
Hvis du er medlem af en forening under Odense Å Sammenslutningen, kan du fiske gedder vinteren igennem opstrøms vejbroen ved Dalumvej og et par km optrøms.

Se Zone 3
Til top
Thomas Pilegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomaspilegaard Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomaspilegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2014 kl. 11:00
Spørg i Go-fishing. Er sikker på de har kendskab til det også. De har sikkkert et par fisketips andre steder hvis Odense å ikke er noget! 
Venlig hilsen

Thomas Pilegaard
hello@thomaspilegaard.com
+47 46214361
Til top
jakob kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snebjørn

Tilmeldt:: 27 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snebjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2014 kl. 21:54
Tak for svarene :)

Er desværre ikke medlem i nogle af foreningerne, men kunne være jeg skulle overveje det, da jeg kommer til at bruge nogen tid i odense fremover :) 

Og må slår et smut forbi Go-fishing næste gang, for at høre om de vil ud med lidt tips :)
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2014 kl. 21:59
hej jakob ja man må fiske efter geder når åen er lukket men du skal være medlem så vidt jeg husker men der findes masser af gedde vand på fyn. hvorfor ikke prøve at finde nogen med en bil og så på den måde komme til en god sø og fange nogle ordenlig madammer? og så vil jeg lige gøre dig opmærksom på du vil modtage sportsfiskeren vis du bliver medlem af en forening så det er det hele værd
Mvh.
Thomas klausen
Til top
jakob kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snebjørn

Tilmeldt:: 27 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snebjørn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2014 kl. 23:09
Det ville være skønt at kunne drøne rundt i bil, men har sku ikke nogen og har sjældent mere end en enkelt dag når jeg er i odense... så ledte lidt efter noget indenfor cykel/bus afstand af odense :)
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2014 kl. 00:02
spørg nogle her inde jeg har haft aftaler med nogen her inde normalt er det flinke mænesker der er her :D
Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres